Vår herlige 3-åring!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Det er veldig rart å tenke på at vi har vært foreldre i 3 år allerede! 
SÅ fort som det har gått!
Vi hadde en koselig og fin formiddag med forberedelser til barneselskap og hadde 6 andre barn her fra ca kl 15 til de siste dro kl 19!
OG SOM det tar på... For oss begge altså, men det var utrolig koselig. 
Håper T sover godt nå, for det er på'n igjen med familieselskap i morgen =) 
Et par bilder er på sin plass!
Første pakke på senga i morges:


Skjei var ikke bra nok for å få tømt bollen med skjokoladeglasur godt nok 

 
Så herlig han er! :) Ja, tenk at tre år har gått allerede. 
I dag snakket Alma masse om sitt eget bursdagsselskap og at hun gledet seg. Jeg kan nesten ikke vente selv! Snakk om å gjenoppleve barnlig glede!
Men jeg tror på at dere var slitne etter selskapet, det var jo også mange timer! Her har vi skrevet to timer på innbydelsene, får håpe det blir mer eller mindre slik. Men selvfølgelig kan de få være lenger om de har det veldig gøy..! :)
 
Ja, på innbydelsene stod det 15.30 til 18, men noen måtte komme før fordi de måtte reise litt tidligere, og bestevenninne og sønnen ventet tilbussen kl 19 gikk så de fikk litt bedre tid da de kom litt sent =) 
Men det er helt i orden, det er jo bare koselig med  besøk!
Men jeg er glad for at jeg ikke vasket gulv FØR selskapet, anbefaler det heller ikke. Nå har jeg også bare støvsuget pga samme kjøret i morgen :P
Jeg fant kakesmuler i hele huset, på do, opp hele trappa, på rommer til Teodor, i sofaen, ja over alt! hehe, slik skal det være når man feirer bursdag!
 
Hipp hurra for Teodor

Ja det er helt villt å tenke på hvor fort disse 3 årene har gått. men samtidig har det jo skjedd så mye i mellomtiden. Jeg syns det er mer sykt at lille babyen min blir 1 år neste uke!!!
 
Gratulerer med 3-åring!

Helt sykt å tenke på hvor fort tiden har gått. Den nydelige gutten din ser så stor ut på bildene.
 
Back
Topp