Vår/høstpose

Elisabethh

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Trenger jeg vår/høstpose?
Vi har voksi city vognpose. Ser det er en del salg på vognposer nå. Baby er 9 mnd i morgen, så sitter i åpen vogn.

Vi bruker ikke vogn annet enn til soving i barnehagen, men har vært fornøyd med easygrow light i fjor høst ihvertfall :) Virker god for mini og er lett og god :) Ikke så stort behov for våkne trilleturer sikkert, men greit å ha noe ved soving tenker jeg. Vi bor i trøndelag, så vår, sommer og høst er ikke sånn nødvendigvis trivelig :P

Kan være praktisk, spesielt om man ikke tar på dem godt med klær. Sitter hun på lammeskinn og har på dress eller ytterbukse og jakke med ull under er det jo ikke nødvendig.

Vi har Minene og er fornøyd med den. Men ofte brukte vi den ikke da vi heller hadde på varme nok klær.

Vi har allerede begynt å bruke vår easygrow lite, elsker den :) slipper jeg at han sparker av seg pledd/dyne i vogna :)

Vi har allerede begynt å bruke vår easygrow lite, elsker den :) slipper jeg at han sparker av seg pledd/dyne i vogna :)

Ser ei til over her anbefalte den også. Tenker at voksi city kanskje blir for varm snart, det er jo mer en vinterpose. Den har vært super i hele vinter. Men snart kommer vel våren til oss også. Vi har fortsatt snø og hadde -8 i dag tidlig, så haster ikke. Men tenker jo det var et godt argument i forhold til å kjøpe vår/høstpose, her vil jeg tro et pledd vil bli sparka vekk. Den ungen klarer jo så vidt å sitte stille.

Nei. Vi kommer bare til å bruke dyne med pledd over, samt lammeskinn i bunn :)

Vi har easygrow lite+ og har brukt den til og fra i 1 mnd allerede. Den er kjempepraktisk iom at den er vindtett og tåler litt regn, så jeg er veldig glad vi kjøpte.

Dyne/teppe ble bare krøll og sparket av, så synes pose var supert. Vi har/hadde voksi dream.

Så heldig dere er ... Hvor bor du i dette landet? Her er det minus og MASSE snø ;-) Gleder meg til å ta i bruk vårpose!!

Jeg mistenker den eneste plassen i landet som nesten ikke har hatt snø i vinter! [emoji32]

Vi har vært veldig glad i easygrow lite.

Vi elsker tynn vår/sommer/høst - pose i bambus. Puster godt og slipper å ha så mye greier i vognen. En mindre barriere for å komme seg ut

Back
Topp