Noen som har noen anbefalinger? Usikker på hva jeg skal velge. Name it sine ser jeg har vannsøyle på 8000, mens en jeg så fra Reima hadde 10 000. Reima var dyrere, men den skal jo brukes i barnehagen, så er greit at den tåler litt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det helt gull verdt å ha muligheten til å feste votten ekstra på den måten!Dressene fra KappAhl har vannsøyle på 10.000 og 15.000 på uthevede områder som rumpe og knær. (Hvertfall vinterdressene) Billigere enn name it. De har også sånn til å ta tommelen gjennom på armen, sånn at votten sitter bedre på. Har fått ny favoritt etter jeg fant ut av de dressene. Har tidligere brukt reima tec.
Ja disse er også gull :-DDressene fra KappAhl har vannsøyle på 10.000 og 15.000 på uthevede områder som rumpe og knær. (Hvertfall vinterdressene) Billigere enn name it. De har også sånn til å ta tommelen gjennom på armen, sånn at votten sitter bedre på. Har fått ny favoritt etter jeg fant ut av de dressene. Har tidligere brukt reima tec.
Ticket to heaven
Beste jeg vet om, privat og jobberfaring![]()
Den er det. Elsker de dresseneSkriver under denne, har brukt reima i alle år fram til frøkna var 5 da fikk vi en ticket dress i gave, skal aldri kjøpe noe annetden er jo så god.