Vår/høstdress

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Noen som har noen anbefalinger? Usikker på hva jeg skal velge. Name it sine ser jeg har vannsøyle på 8000, mens en jeg så fra Reima hadde 10 000. Reima var dyrere, men den skal jo brukes i barnehagen, så er greit at den tåler litt!

Sverger til reima. Og da helst vannsøyle på 15000 :p Bor på vestlandet. Mye regn her :)
Er også fornøyd med ticket sine.

Reima tec :) er super fornøyd med både høst/vår dressen og vinterdressen.
Dressen har blitt brukt som regntøy og gutten var tør og varm. Tåler mye gjør den å. Kan nesten ikke se at dressen til gutten på 1,5 er brukt en gang, selv om den er brukt nesten hver dag hele høsten.

Er egentlig superfornøyd med softshelldressen til nameit jeg. Tåler mye slitasje og en god del fukt. Men høljer det ned må jo regnklærne på :)

Dressene fra KappAhl har vannsøyle på 10.000 og 15.000 på uthevede områder som rumpe og knær. (Hvertfall vinterdressene) Billigere enn name it. De har også sånn til å ta tommelen gjennom på armen, sånn at votten sitter bedre på. Har fått ny favoritt etter jeg fant ut av de dressene. Har tidligere brukt reima tec.

Reima tec er favoritt her :)

Dressene fra KappAhl har vannsøyle på 10.000 og 15.000 på uthevede områder som rumpe og knær. (Hvertfall vinterdressene) Billigere enn name it. De har også sånn til å ta tommelen gjennom på armen, sånn at votten sitter bedre på. Har fått ny favoritt etter jeg fant ut av de dressene. Har tidligere brukt reima tec.
det helt gull verdt å ha muligheten til å feste votten ekstra på den måten! :D

Ja disse er også gull :-D

Storebror hadde en todelt som han brukte en sesong eller to, og frøkna har nå brukt det samme i en vår og høstsesong. Holder like godt :-D

Storebror har vinterdressen nå, og ikke vært våt en eneste gang.

Ellers er jeg også veldig fornøyd med polarn og pyret sitt utetøy :-D

Bruker Reimatec og er strålende fornøyd. :)God passform og høy vannsøyle. Minuset er som du selv sier, prisen.

ReimaTec med vannsøyle på 15.000mm. Sjeldent barnet da behøver regntøy...selv om bhg absolutt skal kle på gummiklær selv om barnet har vanntette skallklær.

Ticket to heaven :)

Beste jeg vet om, privat og jobberfaring :)

Skriver under denne, har brukt reima i alle år fram til frøkna var 5 da fikk vi en ticket dress i gave, skal aldri kjøpe noe annet :p den er jo så god.

Skriver under denne, har brukt reima i alle år fram til frøkna var 5 da fikk vi en ticket dress i gave, skal aldri kjøpe noe annet :p den er jo så god.
Den er det. Elsker de dressene
Vi brukte den også som regntøy , aldri ble han våt

Kjøpte en reima dress på name it og den er super duper god! De i barnehagen også sa det var en god dress. Dyre ja, men mener barna skal ha gode klær når de er såpass mye ute i barnehagen:) men smak og behag^^

Hvis du vil kjøpe reima(tec)så har reimashop noen vår/høst dresser på tilbud nå :) er ikke helt sikker på utvalg av størrelser men er verdt å sjekke :)

Back
Topp