Vår fantastiske mann

Bambi

Betatt av forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Synes mennene våre fortjener en skryte tråd, jeg! :) Er dere med? De kan da ikke være sååå håpløse hele tiden?! Min er hvertfall ikke det. I kveld ville han se en hockeykamp på TV og da fikk jeg deilig nakkemassasje av han mens kampen gikk. Herlig. I tillegg er han veldig behjelpelig med vasking av gulv og klær. Flink til å lage mat er han også. Nå som jeg har fått bekkenløsning er han også veldig forståelsesfull og på service siden. Jeg synes min mann er fantastisk! :)

Hva med din?

Hehe ja det blir desverre mye klaging og jeg glemmer å fokusere på det som er positivt:) supert initiativ til en positiv tråd:)
Samboeren min har vært flink til å ta ansvar for klesvask, vasking av gulv i stua og rydder for det meste av etter middag:) ellers så er han en omsorgsfull person og passer på at jeg tar vare på meg selv og babyen vår:) er veldig glad jeg har han!!:)

Termin 12.februar med første frøet:)

Tror nok du er heldigere enn meg, men mannen min er sykemeldt på grunn av ryggen, så han kan ikke ta de store takene selv. Men han har blitt mye mer kosete nå, og engasjerer seg ganske mye i graviditeten :)

hmmm... svarer en annen dag trur jeg...
men han lager pene barn da, det skal han ha...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke noen mann i livet mitt, men jeg har nå en liten gutt i magen min som trøster mamman sin når hun er trist! De søte små gledesparkene fra magen løfter opp humøret mitt veldig brått<3 elsker deg<3

Min kjære e flink å gjøre det æ ber om hjelp te, Åsså e det så koselig at han prate te lille i magen vær dag!<3

termin 18.2.14 <3

Nei, barnefaren her fortjener langt i fra noe skryt.. han får fint takke seg selv og egoismen sin!

Min mann er fantastisk. Skjøt virkelig gullfuglen for 10 år siden. ;) Snill og meget lekker for øyet, har god orden på huset og leker masse med sønnen vår. Jeg har en del å gå på når det kommer til rydding av hus osv, bra jeg har en kar som holder meg i ørene. ;)

Mannen min glimter til iblant også! Han kom hjem mye senere enn avtalt for litt siden, og jeg var egentlig innstilt på å være sur.. Men han var forsinket fordi han hadde reist rundt på flere butikker og vinmonopol for å finne et utvalg med skikkelig god alkoholfri drikke til meg, også hadde han kjøpt med håndlaget konfekt. Hadde egentlig sendt meg mld, men til jobbtelefonen. Han vet at jeg savner VELDIG å kose meg med god vin til maten, og syntes synd på meg.
Også jeg, da.. Skikkelig rørt og glad og alt på engang, og begynte å stortute! Hehe..

Vil også skryte av sambo!! Jeg er desverre ofte sur og gretten om dagen, spesielt siden han er mye borte for tiden.. men han jobber mye og står på, når han er hjemme er han flink å ta med gutten vår på ting. Itillegg pusser han opp nytt rom til gutten vår om kveldene. Og han er flink til å rydde, støvsuge og hjelpe meg. Veldig glad i mannen min ♡♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannen min er fantastisk! Eg har hyperemesis og klarer ikkje å gjera så stort, og han har tatt over alt ansvaret for hus og barn i tillegg til jobb. Han klager aldri og lar meg få lov til å legge opp dagene etter formen min. Og fordi om den dårlige samvittigheten herjer i meg overfor mann og barn så føler eg meg veldig heldig som har ein sånn mann <3

Min gjør alt jeg måtte finne på å be om uten å lage en lyd, han er bare verdens snilleste <3

16.02.14 <3

Jeg har definitivt huket fatt i drømmemannen min, han er omtenksom, hjelpsom og helt unik når det gjelder å få meg til å smile og le, selv når jeg er helt nede i kjelleren. Dessuten er han skikkelig kjekk ^^ Mitt livs kjærlighet som jeg gleder meg til å starte familie med <3

Venter et lite gull i februar 2014!

God ide :) er også veeeldig fornøyd med min selv om han får lide under humørsvingningene... Men min elsker å støvsuge å gjøre rent selv om han er manne mann.. Sier alltid fine og gode ord og selv om jeg ikke alltid fortjener det.. Så hurra for våres kjære :)

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Bra tråd! Samboeren min er helt fantastisk, verdens snilleste! Og spesielt nå når jeg er gravid :) Han gjør masse husarbeid her hjemme og passer godt på at jeg hviler nok og at jeg ikke bærer for tungt osv :) Så sier han til meg ofte at jeg er fin, og det er ganske hyggelig når man har diverse kviseutbrudd og føler seg småfeit :P nei han er veldig veldig snill <3

Er også veldig glad og takknemlig for mannen min. Han er nok ikke den flinkeste til å se hva som bør gjøres til enhver tid, men så snart jeg nevner det så blir det gjort. Så er han så søt, kjekk og en jeg kan prate med om alt. Han er også superflink med barn, og virkelig verdens beste mot min lillebror, som er psykisk utviklingshemmet.
Det er oss to livet ut :)

Her var det masse herlig å lese :) Gøy å se at dere klarer å fokusere på de små gledene i hverdagen til tross for slitenhet og masse hormoner :)

Mannen min et helt fantastisk. Kunne ikke klart meg uten han.. #drømmemannen

jenta vår skal bli storesøster 11.2.14
skravler med *oida* :)

Må også få skryte av den herlige mannen min som har endret arbeidstiden fra 07-15 og nå til 08-16 for å levere frøkna i bhg om morgenen siden jeg er så himla dårlig og sliten.

I tillegg spør han alltid om jeg trenger noe, handler, vasker klær og tar seg av kjøkkenet og storesøster♥

Flinke flinke mannen min ♡

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Min mann må være verdens tålmodigste mann. En herlig mann som alltid får meg til å le og som gjør husarbeid uten å spørre eller bli bedt om det. Og han er VELDIG flink med små oppmerksomheter i hverdagen, en klem når jeg går forbi eller et kyss når jeg lager mat. :)

Back
Topp