Vår første UL!

tweety78

Elsker forumet
Da har denne dagen vært full av gleder igjen! I dag har vi endelig fått bekreftet graviditeten hos gynekologen, og vi kunne så vidt skimte en liten sort flekk på skjermen som var posen med fostervann[:D] Jeg begynte som vanlig å grine og bælje, he he, men var så utrolig godt at samboer var der sammen med meg for vet at han endelig skjønte at han skal bli pappa![:D] 
hi hi, han er så utrolig skjønn!

Var så gøy for jeg ringte for å få svar på blodprøva jeg tok på fredag, men så fikk jeg snakke med legen da svaret ikke hadde kommet enda. Og tror det var skjebnen for hanhadde akkurat fått en avbestilling i dag kl 15![:D] Så da kunne vi komme ned og ta en UL i stedetfor. Så nå har jeg fått bekreftet at jeg er 5  1/2 uke på vei, og skal med andre ord få et nyttårsbarn!he he, terminen min er 1 januar så er litt lenger på vei enn jeg trodde. Men bare glede dette! Er så utrolig lykkelig!!!! Stor klem til dere alle sammen!

Grattulere så masse med den lille spiren[:D] Kanskje får vi se deg i avisen 1. nyttårsdag[:D]

Ååhh... Gratulerer! Så utrolig koselig!!

Gratulerer så masse med nyttårsbarn![:)]
Så flott at dere har fårr vært på UL og sett den lille spiren! Fasinerende at der er en liten prikk som skal bli en menneskebaby inni der ikke sant?[;)]

Ja guri, det skal jeg love deg! [:D] Smilet går snart rundt på meg, he he. Og han legen var jo så glad på våre vegne også for han vet jo hva vi har slitt med av uendelige sykluser og sånn. Så egentlig trodde vel han at jeg ville få hjelp når jeg ringte i dag, he he. Han er så kos altså, forklarte alt for kjærsten også, sakte og rolig, pekte og viste. [:D] Og så fikk vi ny time igjen om bare to uker for da mente ahn at vi kunne se enda mer![:D] Trodde ikke den lille vokste så fort jeg, men tydeligvis, he he. Gleder oss enormt!

Ja, det blir flott å kunne følge med på utviklinga! du blir sikkert fulgt opp. [:)]
Er det hos privat lege du går siden du får flere UL eller?

Ja, han er privat, så derfor jeg kan få fler [:)] Han sa jeg kunne velge om jeg ville fortsette hos han eller gå til fastlegen min, men han har ikke det utstyret. Dessuten er jeg jo nesten ny her i byen, kun vært hos fastlegen en gang så har jo ikke noe forhold til han. så da betaler jeg gjerne litt mer for det i stedenfor ...eller kjærsten da[;)] ha ha![:D]

Ja, skjønner det.. Kunne også tenke meg å investere noen kroner for å få sett litt mere. Skal faktisk undersøke NÅ om der er noen privatklinikker her i byen. [;)]

er det korrekt da? hvis du er 5,5 uke på vei skal du ha seinare enn 1 jan...eg er 5 uker og ein dag og eg har termin 4 jan!![8|]

Åhhhh så herlig da. Må innrømme at det frister litt ja. Skal ikke til legen før 16. mai jeg. Og så må det henvises videre til ul. Regner med å få ul pga usikker syklus. Men Gud - det hørtes jo utrolig skjønt ut! Har selvberegnet termin 27. desember. Men vi får se hvem av oss som er først "ute".

Lykke til!

Han sa så i allefall, at jeg har termin den 1 januar ut fra størrelsen han målte i dag. Og da sa han at du er mellom 5 og 6 uker på vei. dette er såklart ting som kan forandre seg underveis da, men er det han kunne fortelle meg i dag. Neste gang kan han sikkert si det enda mer med sikkerhet[:)] Så jeg stoler mer på hans beregninger enn at jeg skal anta når jeg hadde el eller prøve å beregne det selv [:)] 

He he, blir utrolig gøy å kunne følge hverandre videre framover nå ja! [:D] Jeg er i en lykkerus uten like nå så jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde dette hemmelig for folk, he he [:D] Men jeg må jo bare det! Detta er stas!

Back
Topp