Vår-dress

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Hvordan vårdress har dere kjøpt eller skal kjøpe?

Den de har på Nøstebarn!

hmm. Vurderer den nye i softshell fra Nameit nemlig. Super pris og kult utseende, men usikker på kvalitet.

Hvilken størrelse kjøper dere og hvilken størrelse bruker de nå?

Han bruker 68/74 nå! Kjøper 80 eller 86, tror jeg. Skal forhøre meg med svigerinnen min om hvilken hvordan den er i størrelsen! [:)]

Dressen vi har i 80 passer akkurat nå, så tenker 86 jeg. 92 er altfor stort til våren, det har jeg kjøpt i vinterdress til neste år:)

Jeg hadde en strikket dress med fleecefor fra name it til eldstemann. den brukte jeg på våren og hvis det behøvdes en vår dress utenfor fra reflex. Og nå var jeg så heldig at Jonathan fikk en sånn type dress fra min hemmelige venn, bare i en annen størrelse og farger så da kommer jeg til å bruke den på han når våren kommer[:)] Og med reflex dressen utenpå hvis nødvendig:) Jonathan bruker størrelse 74 nå. Og dressen han fikk er i størrelse 74/80:)

har denne inni

og denne utenpå

jeg har vinddress fra reima. kjøpte den litt stor  i fjor høst (74) og den passer enda..[:)]

ORIGINAL: Mummimamma84

Jeg hadde en strikket dress med fleecefor fra name it til eldstemann. den brukte jeg på våren og hvis det behøvdes en vår dress utenfor fra reflex. Og nå var jeg så heldig at Jonathan fikk en sånn type dress fra min hemmelige venn, bare i en annen størrelse og farger så da kommer jeg til å bruke den på han når våren kommer[:)] Og med reflex dressen utenpå hvis nødvendig:) Jonathan bruker størrelse 74 nå. Og dressen han fikk er i størrelse 74/80:)

har denne inni

og denne utenpå

Den strikka dressen har eldstejenta her og, skikkelig fin og god!! Fikk masse skryt for den i bhg også. Tror desverre at ikke noe av det vi har etter storesøster passer, kanskje parkdressen vi har..? Den kan man ta ut foret inni på, er i str 86. Hun bruker mest 80 nå.

trur nok vi går for nøstebarn sin også!

Vi har arva en Reima-dress i str. 80, så blir nok den tenker jeg.. Hvis den ikke er altfor altfor stor da... [8D] Har ikke sett på den ennå, fikk den i dag.. [:)]

ORIGINAL: MariSafari

hmm. Vurderer den nye i softshell fra Nameit nemlig. Super pris og kult utseende, men usikker på kvalitet.

Den har vi lurt på også, har god erfaring med softshell:)

ORIGINAL: Siljejah

Fins det noken himasider der ein kan sjå på Nameit sine dressa? lillegutt har snart vokst ut av den han har, og må ha ny.

Nelly.com har nameit ihvertfall:)

ORIGINAL: Siljejah

Fins det noken himasider der ein kan sjå på Nameit sine dressa? lillegutt har snart vokst ut av den han har, og må ha ny.

http://nameit.bestsellershop.com/NO/yttertoy/mini-alfa-softshell-wholesuit/328777/328786

Den så veldig fin ut, Mari! Må vurdere den litt [:)]

Jeg kommer nok til å kjøpe reflex sin allværs dress (den er vantett) i str 86! Han bruker 74/80 nå[;)]
Har hatt den til snuppa også er kjempefornøyd med den.
Veldig lett å bevege seg i også for de små. Er det kjølig har jeg bare en fleecedress under[:D]

Vi har kjøpt reima sin i str 86 [;)]

Nå bestilte jeg den fra nameit jeg! Hadde kun 86 igjen på nelly og utsolgt på nameit, så er bare å hive seg rundt;)

ORIGINAL: MariSafari

Nå bestilte jeg den fra nameit jeg! Hadde kun 86 igjen på nelly og utsolgt på nameit, så er bare å hive seg rundt;)

De selger den her i byen så da må jeg ned og sjekke om de har igjen!:)

Back
Topp