Vår bedre halvdel<3

Må jo skryte litt av mannen min jeg og :)

Babyen vår er et prøverørsbarn, og helt siden egginnsettingen, før vi visste om vi var blitt gravide, så pratet samboeren min med magen min hver eneste dag. Oppmuntret den lille til å holde seg fast og sånn :p
Den dagen vi fikk vite at vi var blitt gravide, var den lykkeligste dagen i vårt liv (i hvert fall inntil babyen vår er født), og til og med mannen min måtte tørke noen tårer (og han gråter ALDRI).

Han snakker med mageboeren flere ganger om dagen, hver eneste dag. Og lille tassen er nesten aldri så livlig som når pappaen hans snakker og koser med magen. Han er visst en skikkelig pappagutt allerede :rolleyes:
Jeg får ikke lov til å legge meg før sambo har kost og sagt natta til junior.

Han følger ivrig med på nettet om utviklingen til babyen, og forteller familie og venner om hvor stor babyen er nå, og hva han nå kan gjøre inne i magen osv.
Han er også med på alle svangerskapskontrollene.

Jeg har nesten ikke løftet noe siden jeg ble gravid. Det får jeg ikke lov til av sambo.
Nå som jeg har blitt så stor, og har vondt for å bevege meg, så hjelper han meg på og av med sokker og sko.
Jeg mister ting på gulvet hele tiden, og han plukker opp, nesten uten å klage ;)
Når vi er ute på shopping, så insisterer han på at jeg må sette meg ned og ta pauser, noe jeg også har behov for.
Og når kynnerne kommer, og jeg bare må ta pause fra hva det nå enn er jeg driver med, så klager han aldri.

Jeg elsker mannen min! :love7

Nå kan jeg ikke annet enn å skryte litt igjen!!!
Mannen har fått ny stilling i dag!!!!:D:D
Det var intervju innad i bedriften, og mange intereserte, og min kjære fikk tilbudet....åååååhhhh!!!
Han har en stund vært litt smålei sin nåværende stilling, få utfordringer og lite arbeidsoppgaver.
Nå er det et nytt og spennende felt!!Han starter opp i midten av jan:D

:wav:love7:love7:love7:love7

Egentlig så var jeg litt glad da jeg våknet (jeg trives jo ikke så godt på jobb), men i drømmen var jeg rimelig stresset! :p

Hehe, ja..stemmer, du sa jo det:P:) Håpe du finner noe du trives bedre med på sikt:D

QFxZD4520rb5HDBXtI0xeXHqDIjJc6lsvoQv35rW6evSwTzK7_riphmf-1snFDSkstgw2C0Eea4GeAoKnhcM=s0-d-e1-ft

Innsjekk: 29.03.2014 Utsjekk: 30.03.2014

Apartment Suite
2 voksne
1 barn i babyseng

Kontaktpersons fornavn og etternavn:

ROMMET ER BETALT

Sjekket mailen min nettop, og gubben har jaggu overrasket:D

Simen og jeg skulle vaske osv i leiligheten idag, så skulle jeg bare levere Mie hos mormor(etter mormors stooooore ønske) og handle først :) når jeg kom hjem hadde han hengt opp tøy, støvsuget og vasket gulv :D wee, sånt blir jeg så glad av :) Så nå er det helg med ren leilighet, friske blomster og god mat :D

Her kommer han hjem med snadder og god mat ganske ofte :) nå vil han kjøpe baby gym :D noen å anbefale? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp