Vår bedre halvdel<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg syns det er på tide med en tråd hvor vi skryter litt av mennene våres altså<3

Jada, det er vi som går gravide, føder, kjenner på hormoner etc...men jeg vet iallefall med meg selv at det hadde vært langt verre uten verdens beste mann ved min side! Dette vil kanskje oppfattes klissete for enkelte, men sorry...det driter jeg i:p Tidligere har det vært postet at mannen er ikke til stede under graviditet etc, det er leit å høre...men vil også påpeke at det ikke er slik for alle<3

Her vet ikke mannen hva godt han skal gjøre:) Lager mat til meg om jeg er sliten, finner frem fotbad, gir meg massasje:)
Han har fikset barnerommet, og det ser helt perfekt ut:)
Vi har øvd på pusteøvelser sammen, haha...ja vi er rare:p
Alt babyutstyret han har satt sammen<3
Alle babybutikker jeg har dratt han med i:p
Nå fikser han ny gang til oss, skifter dører og styrer på:)
Han ble like glad som meg da verdikort på rimipakken kom i dag....
At jeg tidvis holder han våken om natten med syting:P
Kunne fortsatt, men stopper der:D

:smiley-ashamed008:love2:hug013

Last edited:
Herlig :) Mange fantastiske menn og pappaer!! Og de fortjener skryt!

Jeg kan bare signere det du skriver, jeg har en helt fantastisk mann!! <3 <3

Min fantastiske mann jobbet full dag i går OG natt i tillegg 23-04, allikevel så sto han opp med junior klokka 08 så jeg skulle få sove og være uthvilt da det nærmer seg fødsel :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Må bare signere jeg oxo;) har en helt utrolig fantastisk mann å jeg får ik sagt d nok ;) i går bestilte jeg kjæreste kjeder som et symbol på vår kjærlighet;) gleder meg til de kommer;)

Så flott med en slik tråd! :) Her er også mannen en unik støtte og gleder seg masse til å møte frøkna i magen <3

slenger meg på jeg også da, kunne ikke klart meg uten min kjære disse mnd. <3<3 jeg har så masse plager i svangerskapene mine, han jobber fullt, han vasker hus, tar gutten på 3 år de fleste gangene han våkner på natten, noe han fremdeles gjør en del, steller og styrer med gutten, tar han med seg ut på tur osv.
han får meg til å le så jeg griner mange ganger om dagen, lager mat, setter sammen og fikser det som trengs. er mye mer, men får vel stoppe jeg også hehe fantastisk er han hvertfall det skal være helt sikkert <3

Mannen min er fantastisk. Han sitter oppe med lillemann fra 22:00 til halv seks på morgenen så jeg får søvn en natt. Han lager frokost for meg på sengen, han vasker gulv og lager mat. Jeg har funnet min bestevenn og verdens flinkeste husmann;)

Jeg må åsså skryte av mann min, hadde ikke klart meg uten han:) passer på meg, at jeg ikke sliter meg ut med jobben, tar go guttn vår med seg ut så jeg får sove og slappe av:) bærerbover med meg npr jeg bynner å ramse opp alle tingene jeg bare må ha til babyen:) en utrolig støtte spiller som er flink til å lytte på alle bekymringer og rare tanker, som får meg til å flire når jeg virkelig trenger det:p
Min egen drømme prins:)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samboeren min er også veldig flink på sine måter! Han er husets sjef på kjøkkenet (husker ikke sist jeg lagde middag), støvsuger og rydder her så og si hver dag da vi har en stor polarhund som røyter ned huset, lar meg ikke bære noen ting nesten, tar seg av alt som har med hunden å gjøre (trening, pelsstell, tisseturer, gåturer, dyrlegetimer osv.), og han stiller opp på det meste om jeg bare ber han om det.

Jeg har savnet litt engasjement/følelser fra han i svangerskapet, men jeg tror det rett og slett er fordi det er så vanskelig for han å innse at denne babyen faktisk er på vei! Vi damer kjenner på kroppen hver dag at babyen er der, vokser og at fødselen nærmer seg, men som han sier så kommer han ikke til å innse det 100 % før jeg sier fra om at fødselen er på gang :-)

Han viser ikke store følelser og diller og duller med meg når det kommer til massasje, kos og mos :P Og til tider har jeg savnet det og vært litt irritert fordi jeg har følt det som at han ikke bryr seg. Men det er jo bare ikke sånn han er - jeg ble ikke sammen med en sånn type mann (det var andre egenskaper jeg falt for i utgangspunktet), og da kan han jo ikke plutselig bare bli det heller ;-) Og han er vant til at jeg er en sånn person som klarer ALT selv (sånn som jeg fremstiller meg selv. og helst vil at det skal være), så da er det jo ikke naturlig for han at han plutselig skal begynne å behandle meg som en dukke heller :-) Han har vært med på alle svangerskapskontroller og UL, vært med og handlet alt av babyutstyr og klær, og gjør seg klar til å være med med en gang jeg sier at vi må dra et eller annet sted for å fikse noe :-) Så nå helt på slutten er jeg nok ganske fornøyd med han tross alt - må innrømme det <3

Må bare signere jeg oxo;) har en helt utrolig fantastisk mann å jeg får ik sagt d nok ;) i går bestilte jeg kjæreste kjeder som et symbol på vår kjærlighet;) gleder meg til de kommer;)

Link? Hørtes koslig ut, men har aldri hørt om eller sett slike :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vel ikke i utgangspunktet noe "helt-utrolig-fantastisk-drømme-mann" :P Han er macho, litt gammeldags og mannsjåvinistisk ;) Ingen myk, romantisk type akkurat....

MEN! Han har virkelig imponert etter at lillebror ble født <3 Fra at jeg hadde ALT ansvar for storebror; levering, henting, mating, klær, bleier, you name it! Så har han faktisk bretta opp armene for en gangs skyld :) Han er ekstremt B-menneske, men har likevel stått opp med storebror hver dag og levert han i bhg:) Han henter han, lager mat til han, tar han med ut og leker med han. Jeg ser at transisjonen fra ett barn til to har gått utrolig bra, bl.a. fordi han har glidd veldig naturlig inn i rollen som hovedansvarstaker for storebror nå som lillebror henger i puppen og sliter ut mora ;) Han ser og forstår at jeg er sliten, og det er så deilig :)

Hvilke kjede bestilte du til dere da;)? Jeg bestilte dream come true;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har vel ikke i utgangspunktet noe "helt-utrolig-fantastisk-drømme-mann" :p Han er macho, litt gammeldags og mannsjåvinistisk ;) Ingen myk, romantisk type akkurat....

MEN! Han har virkelig imponert etter at lillebror ble født <3 Fra at jeg hadde ALT ansvar for storebror; levering, henting, mating, klær, bleier, you name it! Så har han faktisk bretta opp armene for en gangs skyld :) Han er ekstremt B-menneske, men har likevel stått opp med storebror hver dag og levert han i bhg:) Han henter han, lager mat til han, tar han med ut og leker med han. Jeg ser at transisjonen fra ett barn til to har gått utrolig bra, bl.a. fordi han har glidd veldig naturlig inn i rollen som hovedansvarstaker for storebror nå som lillebror henger i puppen og sliter ut mora ;) Han ser og forstår at jeg er sliten, og det er så deilig :)

Man bør vel ta utgangspunkt i hvordan mennene våre er fra før og ikke sammenligne de mot hverandre, så det må være herlig når du ser mannen din tar i ett tak på den måten han har gjort, til tross for at han kanskje ikke er en prins i skinnende rustning ellers :)
Har en ganske mannemann selv, så jeg blir så glad når han gidder å henge opp en maskin med klær, eller "bretter" de klærne som er tørre :P Hehe, små gleder! Her er ikke småen født enda, og dette er første så får se hvordan det blir, selvom jeg ikke er veldig bekymret :D :P

Hvilke kjede bestilte du til dere da;)? Jeg bestilte dream come true;)

Trodde jeg linket ;) Dream come true var definitivt det fineste, likevel gikk jeg for... det het bare parkjede :P
"Forever eternal" står det på de sammen. Sånne military dogtags. Om han skulle tatt på seg ett smykke noen gang måtte det blitt noe slikt :) Jeg bruker alt mulig så da ikke det så nøye. http://www.zendesign.no/products/parkjede-ring-eternal Tror jeg linker nå? :P

Så faktisk på det kjede der jeg oxo;) syns det var kjempe fint. Allikevel gikk jeg for dream come true ;) gutten min har ik tatt av kjede siden han fikk det;) er så koselig..... Et lite symbol for oss, vært sammen 10 år mars neste år;) men enda ik forlova å venter nå vårt 3 barn ;) tihi

Så faktisk på det kjede der jeg oxo;) syns det var kjempe fint. Allikevel gikk jeg for dream come true ;) gutten min har ik tatt av kjede siden han fikk det;) er så koselig..... Et lite symbol for oss, vært sammen 10 år mars neste år;) men enda ik forlova å venter nå vårt 3 barn ;) tihi

Så koslig da :D Gratulerer med kommende 10 årsdag <3! Kjekt å høre at det er noen som får så mange barn med samme mann også :P Føler folk har litt "lett" for å bytte beite.
Håper at meg og min kjære har 3 (hvertfall 2) barn om 10 år og fortsatt lever lykkelig sammen med hver vårt parkjede rundt halsen :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe:) ja det er vel blitt litt vanlig nå i dag at folk skifter beite å sånn , å det er jo greit det forsovit , har man d ik bra skal man heller ik være sammen. Men har mange ganger inntrykk av at folk ik tåler litt motgang å derfor er d lett å bare gå for mange. Et forhold blir jo bare sterkere om man møter motgang. Vi har vært igjennom mye sammen å fortsatt er han den eneste ene:) Vi har ik et vennepar igjen som har holdt sammen å det er litt kjiipt..... Må hele tiden bli kjent med nye partnere. Men jeg skal ihvertfall bli gammel med min.....

Back
Topp