Jeg syns det er på tide med en tråd hvor vi skryter litt av mennene våres altså<3
Jada, det er vi som går gravide, føder, kjenner på hormoner etc...men jeg vet iallefall med meg selv at det hadde vært langt verre uten verdens beste mann ved min side! Dette vil kanskje oppfattes klissete for enkelte, men sorry...det driter jeg i Tidligere har det vært postet at mannen er ikke til stede under graviditet etc, det er leit å høre...men vil også påpeke at det ikke er slik for alle<3
Her vet ikke mannen hva godt han skal gjøre Lager mat til meg om jeg er sliten, finner frem fotbad, gir meg massasje
Han har fikset barnerommet, og det ser helt perfekt ut
Vi har øvd på pusteøvelser sammen, haha...ja vi er rare
Alt babyutstyret han har satt sammen<3
Alle babybutikker jeg har dratt han med i
Nå fikser han ny gang til oss, skifter dører og styrer på
Han ble like glad som meg da verdikort på rimipakken kom i dag....
At jeg tidvis holder han våken om natten med syting
Kunne fortsatt, men stopper der
Jada, det er vi som går gravide, føder, kjenner på hormoner etc...men jeg vet iallefall med meg selv at det hadde vært langt verre uten verdens beste mann ved min side! Dette vil kanskje oppfattes klissete for enkelte, men sorry...det driter jeg i Tidligere har det vært postet at mannen er ikke til stede under graviditet etc, det er leit å høre...men vil også påpeke at det ikke er slik for alle<3
Her vet ikke mannen hva godt han skal gjøre Lager mat til meg om jeg er sliten, finner frem fotbad, gir meg massasje
Han har fikset barnerommet, og det ser helt perfekt ut
Vi har øvd på pusteøvelser sammen, haha...ja vi er rare
Alt babyutstyret han har satt sammen<3
Alle babybutikker jeg har dratt han med i
Nå fikser han ny gang til oss, skifter dører og styrer på
Han ble like glad som meg da verdikort på rimipakken kom i dag....
At jeg tidvis holder han våken om natten med syting
Kunne fortsatt, men stopper der
Last edited: