vålerenga

Annicken

Forumet er livet
hehe =) kjøpte hettergenser og smokk på vålerenga support siden.. er liskom til mormor og kasper fra mamma ;P   altså til min mamma og kasper fra meg..  jente hettergenser.. så har kun betalt en gang, men fikk to pakker. stressa m å prøve å levere den tilbake, men måtte ha en retur lapp og greier.. men så ringte hun fra vif i stad og sa at det var godt jeg var så ærlig, så jeg skulle bare få den andre pakka også.. så sa ho god jul ;P   =)  (er jo liksom 600kr )  ... men jeg har jo egentlig ikke bruk for den da, men sikkert god kose genser.. ligger i pakka ennå men ;P;P  hehe.. syns bare det var kult at man for en gang skyld får igjen noe for å være ærlig =)

Den brenner kanskje godt i peisen eller noe sånt, det ville hvertfall jeg prøvd [;)] Eller å pusse på bilen med, sånn som min sambo bruker gamle t-skjorter til.

Ikke søren om den hadde fått kommet nær vår bil nei, tenk om bilen ble smittet [:D]

Men vi ga BRANN-smokk til min manns nyfødte lillebror til dåpen, og har kjøpt en tim babyen i magn min også [:D]

Men sånn egentig: Jada, kjekt å få noe igjen for å være ærlig, selv om du fikk noe jeg ikke ville rørt med en ildtang for å legge i ovnen engang [:D]

Hehe, siden sesongen ble som den ble kunne jeg godt tenke meg å hive den i ovnen min. Det ble nemlig et ganske fint lys av vålerenga-flagget som ble brent utenfor fotikken midt i sesongen.

Da jeg var 7 uker på vei hadde vi allerede fått i gave alt som har med babyting på Brann-butikken, og noe dobbelt opp. Litt kjipt siden jeg ikke fikk kjøpt noe selv, men samtidig grådig bra siden de tingene e svindyr i utgangspunktet [;)] Det holdt egentlig mer enn nok med de 6000,-(!!!!) vi har måttet punge ut med rett før jul i år for å fornye sesongkortet på stadion til meg og sambo neste år. Og jeg som bare får gått på de 3 første hjemmekampene før fødsel [8D]

Mannen har kjøpt sesongkort til oss også. Jeg rekker nok bruke det litt lenger da, sånn frem til sommerpausen omtrent...

hihi=)=)

ja heia vålerenga....
 - - - - - - vil ikke ha brann nærme gitt ;P;P  hihi - som dere sier, enn kan bli smitta[;)]

Back
Topp