Våknet til friskt blod

Ønskemamma2022

Glad i forumet
I dag fikk jeg mitt livs verste mareritt ! Trusa var full av blod( ikke blødd igjennom til lakenet da) men har noen andre opplevd det ? Lyst og friskt blod, hadde veldig murringer igår kveld men gav seg etterhvert :/ ikke vondt i dag. Legen sier han mener det er livmortappen som modnes. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro - har enn ledig dårlig følelse på dette nå :(

Æææh noen her med samme opplevelse og ikke bare brunt blod !?
 
Jeg blødde bittelitt en hel uke (ca uke 6). Fikk komme til på TUL og så at alt var fint. Har hatt en liten blødning etter det og, men ga seg fort.
Er mange grunner til at det kan komme blod uten at det er noe galt, men man blir jo veldig redd. Om du er veldig bekymret ville jeg gått til legen for å få tatt en TUL. Veldig slitsomt å gå å bekymre seg.
 
Eg har ikkje opplevd, men ei venninde opplevde friskt blod kvar dag i fleire veker. Store mengder innimellom. Dette gjekk fint!
 
Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 9, det begynte plutselig midt på dagen, rant en del rødt friskt blod i 20-30 min og så stoppet det like plutselig opp. Kom ut en klump koagulert blod, null smerter hverken før,under eller etter blødning. Fikk komme på UL samme dag, var sikker på at det var Sa..fikk se et bankende hjerte [emoji813] heldigvis... Skal på UL i morgen òg, jeg er 10+6 i dag. På sykehuset hvor jeg fikk UL etter blødning ville de ikke garantere noe m tanke på svangerskapet, så jeg tør ikke håpe helt på resultatet i morgen. MEN, jeg vet om flere som har blødd mer enn meg og som fødte friske barn :) Så det kan godt være ingenting også. Får du tatt UL i dag?
 
Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 9, det begynte plutselig midt på dagen, rant en del rødt friskt blod i 20-30 min og så stoppet det like plutselig opp. Kom ut en klump koagulert blod, null smerter hverken før,under eller etter blødning. Fikk komme på UL samme dag, var sikker på at det var Sa..fikk se et bankende hjerte [emoji813] heldigvis... Skal på UL i morgen òg, jeg er 10+6 i dag. På sykehuset hvor jeg fikk UL etter blødning ville de ikke garantere noe m tanke på svangerskapet, så jeg tør ikke håpe helt på resultatet i morgen. MEN, jeg vet om flere som har blødd mer enn meg og som fødte friske barn :) Så det kan godt være ingenting også. Får du tatt UL i dag?
Får ikke før i morgen da det må gå en dag etter blødningen.... slik at de kan se hvor den kommer fra sa legen..... :arghh: men timene går så seint jeg blir heilt gal i haue av dette :grumpy: ingen smerter nå og blødningen er stoppet:oops: så håper den ikke starter igjen :(
 
Hvor langt er du? Uff:( krysser fingrene for deg!
Jeg er 8+ 4 nå..... legen sa det var vanlig i uke 8-10 og at det mest sansyblig er livmortappen :/ men må få det sjekket som jeg sa til han så han skulle få meg ned til UL i morgen. Har time 1130 :hungover: kommer til å gå så seint dette døgnet:sorry:
 
Jeg blødde bittelitt en hel uke (ca uke 6). Fikk komme til på TUL og så at alt var fint. Har hatt en liten blødning etter det og, men ga seg fort.
Er mange grunner til at det kan komme blod uten at det er noe galt, men man blir jo veldig redd. Om du er veldig bekymret ville jeg gått til legen for å få tatt en TUL. Veldig slitsomt å gå å bekymre seg.
Ja jeg tror jeg aldri har vært så hysterisk i hele mitt liv som det jeg var idag tidlig :eek: verste følelsen jeg noen gang har hatt! Unner jeg virkelig ikke noen :( fy asså .... så glad jeg har time til Ul i morgen slik at vi får sjekket det opp :) heldigvis ingen smerter i magen, bare litt mens murringer....:wideyed: blødningen er som sagt stoppet opp inntil videre
 
Satser på at alt er bare bra med mageboeren, sender deg en klem. :Heartred Lykke til på TUL i morgen! :)
 
Får ikke før i morgen da det må gå en dag etter blødningen.... slik at de kan se hvor den kommer fra sa legen..... :arghh: men timene går så seint jeg blir heilt gal i haue av dette :grumpy: ingen smerter nå og blødningen er stoppet:oops: så håper den ikke starter igjen :(
Det er bra at du ihvertfall ikke har smerter, det lover jo godt. Men skjønner deg sååå godt, det er en forferdelig situasjon å være i, og man vil jo bare vite... Håper du ikke blør mer, og at timene til i morgen går fort! Lykke til!!!!
 
Håper det er uskyldig og at du får se et bankende hjerte på UL i morgen :) Godt tegn at du ikke har smerter samt at blødningen har stoppen, men alltid godt å få sjekket det!
 
Takk dere <3! Vi satser på det :) har fått roer meg og fått i meg en supersmoothie med litt rik næring :) nå skal jeg bare hvile :) blir nok borte fra jobb i dag og i morgen da jeg er suuuuuper trøtt og sliten, pluss veldig svimmel . Skulle heller ikke løpe rundt for mye men ligge å hvile . Så håper det gjør susen
 
Lykke til i morgen :-)
Jeg hadde SA før minsten. Det murret godt, var ubehagelig og jeg blødde i en uke - Non stop. Krysser fingrene for at det er livmorstappen :-) Ett godt tegn at du har stoppet å blø <3
 
Lykke til i morgen :)
Jeg hadde SA før minsten. Det murret godt, var ubehagelig og jeg blødde i en uke - Non stop. Krysser fingrene for at det er livmorstappen :) Ett godt tegn at du har stoppet å blø <3
Ja satser på det :/ begynner å få litt tro på at det kan gå bra :) hører det er mange som kan blø uten at det er noe galt :)
 
Har blødd hele svangerskapet jeg...Uten at de finner ut hvorfor. En venninne som er gravid har hatt styrtblødninger pga morkaken ligger fremfor mormunnen. Mange grunner til at man kan blø i svangerskapet og eneste måte å få det sjekket opp er jo ved en innvendig ul.

Håper de kan gi deg et svar :-) Og når du ikke har vondt, er jo det veldig bra.
 
Back
Topp