Våknet opp skuffa i dag!

Nybegynner90

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Trodde jeg skulle få føde i natt, men den gang ei :shifty:

Var på bowling på onsdag, noe som gav kynnere etter hvert kast :hilarious: i går var en travel dag(ikke for normale folk, men for oss med bekkenløsning). Etter 3åringen var i seng ble det hygge med mannen (beklager detaljer:hilarious:).
En time etterpå begynner kraftige mensmurringer i rygg og mage.
Hatt en del murring siste ukene, Men langt fra slik som i går. Etter to timer med murring uten stopp gikk det over i sammentrekninger hvert 15min. Disse var like som de maseriene fødselen startet med sist etter jeg ble satt i gang. Lå slik i 1.5t før jeg pakket ferdig fødebaggen, klokken 1 på natten, tilfelle vi måtte avgårde i løpet av natten.

Bestemte meg for å prøve å sove, og sovnet ganske kjapt. Våknet ikke før 10.30(!!!!) neste dag, passe skuffet over at ingenting hadde skjedd:shifty:
Vært helt fin hele dagen. Mye nedpress, stikkinger og kynnere, likt som de siste par ukene med andre ord.

Måtte "tvinge" mannen til hygge igjen nå i kveld, og krysser fingrene :hilarious:
Er forresten 39+0 i dag, og har vært klar altfor lenge allerede!
 
Trodde jeg skulle få føde i natt, men den gang ei :shifty:

Var på bowling på onsdag, noe som gav kynnere etter hvert kast :hilarious: i går var en travel dag(ikke for normale folk, men for oss med bekkenløsning). Etter 3åringen var i seng ble det hygge med mannen (beklager detaljer:hilarious:).
En time etterpå begynner kraftige mensmurringer i rygg og mage.
Hatt en del murring siste ukene, Men langt fra slik som i går. Etter to timer med murring uten stopp gikk det over i sammentrekninger hvert 15min. Disse var like som de maseriene fødselen startet med sist etter jeg ble satt i gang. Lå slik i 1.5t før jeg pakket ferdig fødebaggen, klokken 1 på natten, tilfelle vi måtte avgårde i løpet av natten.

Bestemte meg for å prøve å sove, og sovnet ganske kjapt. Våknet ikke før 10.30(!!!!) neste dag, passe skuffet over at ingenting hadde skjedd:shifty:
Vært helt fin hele dagen. Mye nedpress, stikkinger og kynnere, likt som de siste par ukene med andre ord.

Måtte "tvinge" mannen til hygge igjen nå i kveld, og krysser fingrene :hilarious:
Er forresten 39+0 i dag, og har vært klar altfor lenge allerede!
Fantastisk å klare å sove så lenge da. Sånn for å se positivt på det. Jeg sover sjeldent mer enn 2 timer i strekk.
 
Kanskje kroppen bare trengte å lade skikkelig opp før det braker løs ;)
 
Fantastisk å klare å sove så lenge da. Sånn for å se positivt på det. Jeg sover sjeldent mer enn 2 timer i strekk.
Våknet x antall ganger i natt for å se på klokken da, i håp om at noe skulle skje :hilarious:
Men har superblære når jeg ikke er gravid, så når jeg er gravid er den vel på nivå med "alle andre" til vanlig. Glad jeg slipper å løpe på do hele natten.
Men at 3åringen lot oss sove så lenge har aldri skjedd før :hilarious:
 
Hehehe... jeg leste «våkne opp i skuffa i dag». Leste første innlegget to ganger og tenkte: men i alle dager, hvor er avsnittet om hvordan hun havnet i den skuffen???

Hodet henger ikke helt med [emoji85]
Herregud nå fikk jeg lyst å gjemme meg i en skuff og sove!! Tenk så deilig da. Bare sove og ingen vet hvor du er ❤️ snakkessss!
 
Back
Topp