Våknet kl 0400 i natt

løven

Glad i forumet
Å fytti for noen magesmerter jeg hadde, trodde jeg sku dø. Men det var vanlig mageknip... Tenkte med en gang på drømmen min om å reise inn på lille julaften. Men så gikk jeg litt rundt i huset og så la jeg meg igjen og da gå det seg. Var rimelig fortvilet da[&:]
Jeg så julematen og gavene i det fjerne..he he he[:D][:D].
Man kan vel ha mageknip uten at det betyr noe???

Kansje mageknipen bare var pga drømmen om at du skulle inn på lillejulaften?
Rett og slett litt sånn psykisk?[;)]

Har også hatt noen fryktelige mageknip, men de gjorde ikke utslag på riemåleren da jeg var på sykehuset (av andre grunner) - så det kan nok være normalt, ja[8|]

Mageknip er vel kanskje ikke så uvanlig så nærme terminen. Masse muskler som skal settes i sving og det er jo bare bra at de får jobbet litt før selve startskuddet går[;)] Uansett er det ikke godt meg mageknip nå på slutten. Da har man som regel nok vondt fra før alle andre steder i tillegg[:'(] Jeg har ihvartfall det selv. Magen er ikke helt i balanse om dagen heller, men gudene skal vite hva det kommer av[8|] Kjennes ut som ungen skal komme samtidig jo[&:]

Hehehe... bra det ikke var rier da. Kanskje drømmen hadde blitt realitet. Nei, vi håper at ingen her inne må føde på juleaften.
Klem

Så bra at dere andre også hat hatt mageknip da, og det kan jo være psykisk ja. Tenker for mye på drømmen min jeg..he he. Må bare holde litt til.[:D]

Back
Topp