Våknet istad

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Og var våt mellom beina, på madrassen og dyna.. skjønte ingenting.. men var IKKE tiss :p kan det vært eventuelt noe av vannet som har gått? Eller ville jeg våkna av at det hadde gått?

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

tror kanskje jeg ville tatt en telefon til føden jeg... bedre med en for mye enn en for lite :) å dersom alt det var vått kan det vell tyde på at det er noe på gang ? =)

Men har ikke merka noe resten av dagen, bare våknet med og var våt og hadde litt vondt i korsryggen :)

men vannet kan vell ha gått likevell... å da vil de vell helst ha oss inn på en sjekk så vidt jeg vet. Nå har ikke jeg født før da... men dersom det er såpass mye væske så ville jeg ha sjekka sånn at man er på den sikre sida :) vil jo ikke at det skal skje noe ekstra nå som vi er på oppløpssida ;)

men vannet kan vell ha gått likevell... å da vil de vell helst ha oss inn på en sjekk så vidt jeg vet. Nå har ikke jeg født før da... men dersom det er såpass mye væske så ville jeg ha sjekka sånn at man er på den sikre sida :) vil jo ikke at det skal skje noe ekstra nå som vi er på oppløpssida ;)

Sant nok :)

Ja.. Sjekk opp i det! :) høres ut som vannet er gått :)
Jeg måtte få antibiotika intravenøst hver 4 time når vannet gikk ... ;)

Men må også bare legge til at det var ikke sånn klissvått, men var vått, hvis dere skjønner hva jeg mener :p hehe..

Ring kan komme innfeksjon dersom du lekker fostervann. De kan teste det ut på føden. Jeg hadde ikke nølt.

Ring kan komme innfeksjon dersom du lekker fostervann. De kan teste det ut på føden. Jeg hadde ikke nølt.

Enig :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Men må også bare legge til at det var ikke sånn klissvått, men var vått, hvis dere skjønner hva jeg mener :p hehe..
Vannet mitt gikk med nr en. Ikke kjempe masse men sildra en del. Kunne fint gå med nattbind. Fikk ingen rier i det hele tatt men ble konstatert vannavgang på føden. Ble satt i gang tre dager etter da riene aldri dukket opp.
Ring opp på føden så sjekker de det:)

Venter nr 3 4. August:)

Ring føden og bli sjekket. Er det vannet som har gått så skal du bli satt i gang innen 24 rimer etter at vannet har gått hvis ikke noe har startet av seg selv. Og det er fare for infeksjon. Hvis hodet til barnet ikke er festet så skal man legge seg ned med en gang og bli hentet av ambulanse fordi navlesnora kan falle ut. Så ring og hør med føden og få deg en sjekk for sikkerhetsskyld ;)

bare lurer: kan det komme infeksjon hvis det er den yttre fosterhinna som har gått også ?
Nei det gjør det ikke, ikke vanlig i alle fall for når ytre hinne går og vanne(om man har i mellom) renner ut så klebrer hinna seg igjen. Når jeg var i uke 27 sprakk ytre hinna, rant en del vann men det klebret seg igjen så etter en sjekk på føden fikk jeg dra hjem. Fødte en frisk gutt på 9. Dag på ivertid.... hilsen ei fra jan13

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei det gjør det ikke, ikke vanlig i alle fall for når ytre hinne går og vanne(om man har i mellom) renner ut så klebrer hinna seg igjen. Når jeg var i uke 27 sprakk ytre hinna, rant en del vann men det klebret seg igjen så etter en sjekk på føden fikk jeg dra hjem. Fødte en frisk gutt på 9. Dag på ivertid.... hilsen ei fra jan13

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hmm. Da tror jeg nok det bare er event den som har sprukket.. siden var ikke gjennomvått i senga, var mer en flekk, med litt størrelse på som var våt, pluss mellom beina mine og på dyna siden den lå mellom beina. Tenker liksom det ville vært mer hvis selve vannet hadde gått..

Hmm. Da tror jeg nok det bare er event den som har sprukket.. siden var ikke gjennomvått i senga, var mer en flekk, med litt størrelse på som var våt, pluss mellom beina mine og på dyna siden den lå mellom beina. Tenker liksom det ville vært mer hvis selve vannet hadde gått..

er godt mulig det som skjedde... men ville nok ringt føden alikevel, for noen ganger så går begge hinnene, litt vann renner ut men så kommer hodet til babyen som en propp å stenger slik at det ikke kommer mer vann, om det skjer så vil det ofte renne litt om man legger seg ned...

Skjønner ikke hvorfor du ikke ringer føden å forhører deg der jeg da?

Prata med føden, men skulle se det an 1 time. Hvis det blei vått iløpet av den timen skulle jeg komme inn.. fikk beskjed at det var pga modninga. Siden slimproppen gikk på fredag, så trodde hu det var pga modning og åpning. Men skulle ta kontakt hvis det blei vått, hvis jeg ikke merka liv eller hvis ting begynte og skje :) fikk bare ikke oppdatert her inne

Back
Topp