Våknet av smerter

EnsligStork

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
I dag våknet jeg av smerter nederst i magen og korsryggen. Det vil liksom ikke gi seg. Blir kvalm av å ha så vondt og magen er helt stram.
Ringte legevakta og fikk beskjed om å ta en paracet og ringe legen når han åpnet.
Har tatt en paracet og sitter i badekaret med varmt vann for å prøve å lindre smertene. Men ingenting hjelper så langt.

Noen som har vært borti lignende?
Tips til døyving av smerter?

Blir jo ekstremt bekymret. Har ikke hatt Noen særlige plager tidligere
 
Har desverre ingen gode forslag. Ville nok ikke godtatt det svaret fra legevakt da..
Håper det blir bedre :Heartred
Har også skikkelig magevondt nå, men pga luft, magen min har KLIKKA :blob8
 
Har desverre ingen gode forslag. Ville nok ikke godtatt det svaret fra legevakt da..
Håper det blir bedre :Heartred
Har også skikkelig magevondt nå, men pga luft, magen min har KLIKKA :blob8
Hehehe ja mye luft her om dagen også, men hjelper liksom ikke å prompe :hilarious:
Har ikke noe annet valg enn å stole på de, prøver å spise litt nå og håpe på at det blir bedre snart. Gjør vondt uansett stilling, blir gal!
 
Hehehe ja mye luft her om dagen også, men hjelper liksom ikke å prompe :hilarious:
Har ikke noe annet valg enn å stole på de, prøver å spise litt nå og håpe på at det blir bedre snart. Gjør vondt uansett stilling, blir gal!
Håper det ordner seg! Høres ikke bra ut!
Her ble jeg visst sittende på do :rolleyes:
 
Uff det var ikke noe morsomt å lese, håper paraceten har hjulpet noe og at du får kontakt med legekontoret og kommer inn raskt!
 
Høres ikke noe særlig ut. Går det bedre nå? Kanskje det hjalp å gå på do?
 
Har spist paracet og liggi i badekaret en times tid. Legekontoret åpner ikke før kl 9 :facepalm:
Er noe bedre, men har fremdeles en del smerter.
Håper og tror at det ikke er noe galt, men så vondt som dette gjør så blir man jo veldig bekymret:nailbiting:
 
Har spist paracet og liggi i badekaret en times tid. Legekontoret åpner ikke før kl 9 :facepalm:
Er noe bedre, men har fremdeles en del smerter.
Håper og tror at det ikke er noe galt, men så vondt som dette gjør så blir man jo veldig bekymret:nailbiting:
Det kan jeg tro på!
 
Høres fryktelig ubehagelig ut, skjønner at du blir skremt. Lykke til hos legen!
 
I dag våknet jeg av smerter nederst i magen og korsryggen. Det vil liksom ikke gi seg. Blir kvalm av å ha så vondt og magen er helt stram.
Ringte legevakta og fikk beskjed om å ta en paracet og ringe legen når han åpnet.
Har tatt en paracet og sitter i badekaret med varmt vann for å prøve å lindre smertene. Men ingenting hjelper så langt.

Noen som har vært borti lignende?
Tips til døyving av smerter?

Blir jo ekstremt bekymret. Har ikke hatt Noen særlige plager tidligere
Uff skjønner du blir skremt ekkelt med sånt, så du hadde fått time hos legen det er bra, sikkert bare luft. Hadde det litt spnn i gpr men ikke smerter kun ubehag måtte ligge på siden for p klare og slappe av i magen. Må det litt enda. Får også fort luft . Men tenker jeg skal ringe føden etterpå hadde endel kynnere i går.
 
uff, hvordan gikk det hos legen? Satser på at alt er bra med mini.
 
Har sjekket med ultralyd at mini har det bra, hjertet slår og h*n flytter masse på seg. Så det er bra.
Venter på prøvesvar, da legen ville utelukke blindtarmen min. Så får håpe det ikke er noe galt:schocked028
 
Uff, så utrolig ekkelt og ubehagelig. Det hørtes ikke noe godt ut :( Men så bra at du får hjelp hos legen. Håper det er noe helt uskyldig ❤️
 
Så bra at det ser ut babyen har det fint :Heartred Men håper du slipper å måtte fjerne blindtarmen nå. Lykke til!
 
Uff, hørtes ikke godt ut! Håper du får et ordentlig svar hos legen. Jeg har også vært plaget en del med kynnere og magesmerter i det siste, venter nr 2 og snakket med både legen og jordmor og de begge fortalte at det er mer vanlig og kjenne slike ting tidligere når man er andregangsfødende. Men har måttet lagt meg ned i fosterstilling et par ganger har også fått beskjed av jordmor om og levere en urinprøve til dyrkning så man kan evnt utelukke en urinveisinfeksjon, kanskje du får beskjed om det samme Håper det går over for deg snart i alle fall!
 
Håper det er bra med deg, hørtes verken bra eller godt ut! :Heartred
 
Etter over 2 timer på legekontoret så kan jeg endelig dra hjem. Litt forvirret og litt lettet.
Sjekket med UL og alt sto bra til med den lille. Legen fryktet blindtarmbetennelse, da jeg hadde smerter bare på venstre side i magen når han trykket.
De fant også sukker i urinen.
Men etter en drøss flere prøver så kunne de utelukke begge deler.
Fikk sykemelding i noen dager og streng beskjed om å holde meg helt i ro. Så vi får se hvordan dette går for frk turbo....
Handla meg Dplay nå.... kommer sikkert til å runne Dplay de neste dagene:hilarious:

Men godt å vite at mini har det bra, frustrerende å ikke vite hva som forårsaker smertene. Mest sansynlig ligamentsmerter og ømme muskler etter for hard jobbing med oppussing....
 
Etter over 2 timer på legekontoret så kan jeg endelig dra hjem. Litt forvirret og litt lettet.
Sjekket med UL og alt sto bra til med den lille. Legen fryktet blindtarmbetennelse, da jeg hadde smerter bare på venstre side i magen når han trykket.
De fant også sukker i urinen.
Men etter en drøss flere prøver så kunne de utelukke begge deler.
Fikk sykemelding i noen dager og streng beskjed om å holde meg helt i ro. Så vi får se hvordan dette går for frk turbo....
Handla meg Dplay nå.... kommer sikkert til å runne Dplay de neste dagene:hilarious:

Men godt å vite at mini har det bra, frustrerende å ikke vite hva som forårsaker smertene. Mest sansynlig ligamentsmerter og ømme muskler etter for hard jobbing med oppussing....

Nå må du ta det med ro og bare ruge litt!
 
Back
Topp