Våkner tiiiidlig!

Frøken83

Forelsket i forumet
Lillemor er 7 mnd neste uke (!!) og har den siste uka bestemt at dagen starter rundt 5-5.30!! Hun slo til 3-4 netter for et par uker siden og sov fra rundt 18.30-06.30 uten mat, og har siden ikke fått mat på natta. Men nå våkner hun tidligere og tidligere, men er fortsatt veldig trøtt og ikke egentlig klar for å stå opp. Idag måtte hun sove igjen 7, men uten å ha spist noe særlig. Jeg dytter tutt og gir koseklut og prøver å ikke gi så mye oppmerksomhet. Storesøster skal i bhg så jeg kan ikke godt la lillemor bråke på denne tiden, da sover jo ingen nok. Såeh.. spørsmålet blir da: gi en flaske i 5-tiden? Eller ikke? Hun spiser 2 grøtmåltider pr dag, og nærmer seg fullt måltid med lunsj.. jeg er trøtt!!
 
Synes det høres ut som lite fast føde for å sove hele natten. De sier vel 3-4 hele måltider. Helsesøster sa også til meg at å få litt melk i fem/seks tida ikke egentlig kunne sees på som å få mat på natta. Lillebror sover en del netter uten noe mat før han får grøt på morgenen og noen ganger våkner han i fem/seks tiden og er vanskelig å roe igjen. Da gir jeg han heller litt melk så han sover videre, enn at jeg må bruke lang tid for å få han til å sove igjen. Får se på det som en tidlig frokost ;)
 
Jeg ville gitt henne mat da. Det er jo nesten morgen, og hvis det er det som skal til for å få henne til å sove en time eller to lenger så hvorfor ikke?
 
Ållrait! Jeg er så trøtt nå at jeg kreperer snart, så da blir det tidligfrokost i morgen tidlig :p storesøster kuttet nattspisingen selv når hun var 6 mnd nemlig, farlig å sammenligne!
 
Var samma her, hun våkna 6 men var kjempetrøtt. Ville ikke sove igjen selv om hun fikk både mat og bleieskift. Sovna til slutt i dobbeltsenga 7.15 og sov en time til.

Kjør på med kaffe eller ta en powernap når hun skal sove neste gang:)
 
Var samma her, hun våkna 6 men var kjempetrøtt. Ville ikke sove igjen selv om hun fikk både mat og bleieskift. Sovna til slutt i dobbeltsenga 7.15 og sov en time til.

Kjør på med kaffe eller ta en powernap når hun skal sove neste gang:)

Går for kaffe.. jeg bruker en time på å sovne på dagtid, og lillemor sover i dag bare 1 time om gangen. Alt i alt en finfin dag altså ;)
 
Argh.. 5.40 var det morgen idag. Mørkt på tommet, stappet inn flaska, men snuppa var i kjempeform og turnet rundt i senga før hun leverte en finfin bajsebleie.. så joda.. må nok bare leve med tidlige morgener en stund?
 
Her våkna hun seks. Fikk henne ikke til å sove igjen før ni. Trøtt.no
 
Back
Topp