Våkner tidlig

*dreamer*

Forumet er livet
Flere her som ikke klarer å sove lenge lenger?[;)]
Vanligvis kan jeg sove halve dagen hvis jeg har mulighet, men nå våkner jeg stadig oftere i 8-tiden.
Magen verker, hoftene verker, ryggen verker, og baby er turbo[;)] Tydelig at kroppen skal venne meg til ny døgnrytme[:D]

JEPP, kjenner til det.

før jeg ble gravid sov jeg stort sett til kl. 11/12 hver helg. uansett om jeg la meg tidlig kvelden før.

men nå våkner jeg som regel i 9 tiden og bare MÅÅÅ stå opp [&:]

er nok kroppen som forbereder oss på lite søvn, ja [:)][:)][:)]

Jepp, sånn er det her også..I tillegg er jeg våken et par ganger om natten for å gå på do/drikke vann etc...

Jeg er vanligvis ett nattmenneske og A-menneske...Jeg kunne legge meg kjempesent og stå opp gry-tidlig om morgenen og alikevel uthvilt... SÅNN er det absolutt ikke nå.

Nå klarer jeg nesten ikke å holde øynene oppe om kvelden[8D] Om morgenen, JA da er jeg oppe tidlig som vanlig men føler meg desverre ikke like uthvilt[&:]

Siste 3-4 ukan har vært ekstrem. Sambo e kjæmpe snill å tar me 4åringen t barnehagen kvar mårra.
Men ka jælp d når æ våkne mellom 7 å 8 læll[:@]

Fint å høre at d ikke bare er meg. Våkner i 4-5 tida hver natt og våker til 6, sover til 9 og da må man opp [:)] Men har jo alltid vært et A-menneske [:D]

Vel her sover vi sjeldent lenge grunnet ei snuppe på 3 år, men merker at jeg sover annerledes etter at jeg ble gravid igjen ja.
Legger meg halv elleve hver kveld, og våkner/ halvvåkner flere ganger hver natt. Må ikke på do eller noe, men bare våkner. Er ofte mye mer uthvilt når snuppa våkner i 7/8 tiden enn jeg var før jeg ble gravid. Merkelig det der.
Spent på om jeg får en baby som våkner på natten eller en som slekter på sin søster. Hun sov nemlig fra 23.00 til 07.00 da hun var ukesgammel [:D]

ORIGINAL: aangels

her er det motsatt, jeg vil bare sove sove sove, og sovre litt til :) Føes ut som den trøttheten som kom i begynnelsen av svangerskapet aldri går over :S

Sign.. Kunne sikkert sovet hele døgnet, bare vært oppe å spist litt, drikke å gå på do.

Back
Topp