Våkner tidlig og drømmer mye

tingeling1990

Glad i forumet
Jeg har begynnt å drømme mye rart og samboer har hørt meg snakke i søvne :p Ikke vanlig kost her :p heheh..

Samtidig har jeg begynnt å våkne supertidlig. I dag var jeg lys våken 05:20, men tenkte det er galskap så jeg la meg ned for å sove igjen. Våknet nå kl 9 og får ikke sove igjen. Jobber turnus så har fridag.

Jeg er et b-menneske og må ha alarm på 10-11 viss ikke kan jeg fort sove til 12-13 :p Er mye mere trett og sliten på kvelden enn før og sovner mye raskere. Andre som har merket noe etter de ble gravid? :p

Jeg legger meg tidlig.. Å er helt koma mellom dobesøkene. Må tisse 2-3 ganger vær natt. Våkner om morgenen å er ikke opplagt! Vil bare sove mer. Jeg er mer A-menneske.. Våker før vekkerklokka.. Nå kunne jeg sikkert sove halve dagen å litt til..

Jeg har begynnt å drømme mye rart og samboer har hørt meg snakke i søvne :p Ikke vanlig kost her :p heheh..

Samtidig har jeg begynnt å våkne supertidlig. I dag var jeg lys våken 05:20, men tenkte det er galskap så jeg la meg ned for å sove igjen. Våknet nå kl 9 og får ikke sove igjen. Jobber turnus så har fridag.

Jeg er et b-menneske og må ha alarm på 10-11 viss ikke kan jeg fort sove til 12-13 :p Er mye mere trett og sliten på kvelden enn før og sovner mye raskere. Andre som har merket noe etter de ble gravid? :p

Jeg kjenner meg veldig igjen. Er skikkelig b- menneske som ikke har hatt problemer med å sove til langt ut på dag men i de siste dagene nå har jeg våknet i 7-tiden og ikke hatt sjans til å sovne igjen.
Synes det er veldig rart at døgnrytmen endrer seg så drastisk sånn helt plutselig :P

Kjenner meg sååå igjen! Er normalt sett et skikkelig bmennesle, men nå er det tidlig kveld, tidlig oppe, og drømmer konstant, både fine ting og ikke så koselige ting

Jeg og!! Har ikke sovet EN dag lenger enn til klokken åtte etter jeg ble gravid. Sover skikkelig dårlig, drømmer så mye rart og våkner hele tiden gjennom natta. Er en zombie hele dagen, utrolig slitsomt! Haha.

Jeg kjenner meg også veldig igjen her :-) Jeg er vel et B-menneske, og sover ellers alltid gjennom hele natta. Nå våkner jeg mye på natta, tisser 2-3 ganger, drømmer mye rart og våkner i 7-tiden helt av meg selv! Så rart! :-)

Jeg sliter veldig med å sovne om kvelden, og hadde en periode hvor jeg også sov dårlig om natten.
De siste nettene derimot har jeg sovnet seint, sovet som en stein, drømt uendelig mange virkelighetsnære drømmer OG våknet før 7 helt proppfull av energi. Håper det fortsetter sånn, da skal jeg ikke klage.

Er så merkelig dette her :p er ikke vant med å våkne så tidlig OG ha energi :p jeg har jo lavt stoffskifte I tillegg som er litt ekstra lavt nå for tiden grunnet opptrapping av medisiner i svangerskapet.. med slike verdier burde jeg egentlig være et trøtt slakt :p viss energien forsetter slik skal jeg ikke klage :D

Back
Topp