Våkner sykt ofte og vil ha mat



InisNaGall skrev:
Blir sliten av å bare lese innleggene her jeg! De trenger absolutt ikke mat om nettene nå, det sluttet jeg med for 3 mnd siden og savner det ikke! Nå soves det stort sett fra 19-06. .-) Skal begynne å jobbe om 6 uker så det er veldig deilig at vi har fått inn denne rutinen for lenge siden. :-)


Tja.. Det varierer vel. Jeg leste at man kan kutte ut nattamminga når barnet spiser grøt to ganger om dagen og en porsjon middag. Vi har prøvd i over 4 mnd nå og ennå har hun ikke spist en hel grøtporsjon. Når hun i tillegg er veldig aktiv, trenger hun nok fortsatt litt nattmat. Nå har jeg begynt å jobbe igjen, så da håper jeg hun gradvis spiser mer og mer fast føde på dagtid og vil ha melk på flaske. Her sov hun godt og lenge på eget rom fra 3-5mnd, men så var det slutt og jeg tror noe av grunnen er nærhetsbehov, men også at hun trenger mat. Hun gikk opp mye frem til 5mnd, men så flatet kurven noe ut også.
Mrs.White: Bra jobbet!!
 
Takk trinemor og mannehanne! Det ble noen rimelig greie netter denne uken ja. Men... så ble lillen forkjølet natt til lørdag så nå er det noen helt forferdelige netter. Stakkers liten, han får nesten ikke puste og får sånn panikk. Han skriker mye og våkner ofte :-( Jeg ga han litt ekstra mm i løpet av natta for å roe han, og vil gjøre det samme i natt misstenker jeg. Så nå spørs det om vi må igjennom det samme når han er frisk igjen.. Men akkurat nå er det viktigere å komme oss igjennom dager og netter uten å bli (helt) sprø. Det viktigste er at lillen har det så bra han kan ha det!
 
Back
Topp