Våkner sulten?!?!=!)(/!?? Hva skjer????

februar2010

Andre møte med forumet
Hei jenter!
De siste nettene har jeg våknet mellom 3 og 4 av å være sulten.... spiser som vanlig hver dag, og har alltid kveldsmat kl.20 sammen med resten av familien. Slik har vi hatt det i mange år. Men hva skjer når jeg våkner av å være sulten??? Noen andre som har lignende erfaring? Er 14+2 nå. Mulig dette er forbigående. Prøver å tvinge meg til å fortsette å sove, men i natt måtte jeg ta en yoghurt. Er redd for å venne kroppen til å spise på den tiden, så prøver å ikke gjøre det. Får heller drikke vann når jeg våkner kanskje, tisse må jeg jo lell....

heisann :)
jeg våkner ikke på natta for å spise ennå nei.. hehe.. men kjenner at når jeg våkner må jeg først på do så ha maaat [:D]
hehe.. vi er nok mer sulten nå ja [8D]

(som svar på februar2010)
Rapport | Innlegg nr.: 2

Har ikke vært slik før, og har en ide om at det er en fase nå som kroppen kanskje jobber/forbrenner litt mer. Vil sikkert gå over snart og gå tilbake til slik det har vært de 13 første ukene... Ikke problematisk, men bare irriterende, og vanskelig å prøve å sove når jeg er sulten[&o]

Når mini våkner om natta merker eg og at eg er svolten, 1 natt måtte eg inn og hente meg ei banan, ei anna natt eple, men våkner ikkje direkte av å vere det.[:D]

Kanskje det er at mini våkner om natta.....har ikke tenkt på det før! Da bir det jo straks "koselig" å være våken, om jeg kan tenke at det er en til som er våken[;)]

Skjønner godt at det blir frustrerende å være på nattevakt når en er sulten hele tiden...håper du går mye på vakta da, slik at noe blir forbrendt:-) Værre med meg som ligger stille....uff, kan jo ikke stå opp for å spise, da venner jo kroppen seg til det også. Frustrerende...

ORIGINAL: februar2010

Kanskje det er at mini våkner om natta.....har ikke tenkt på det før! Da bir det jo straks "koselig" å være våken, om jeg kan tenke at det er en til som er våken[;)]

Skjønner godt at det blir frustrerende å være på nattevakt når en er sulten hele tiden...håper du går mye på vakta da, slik at noe blir forbrendt:-) Værre med meg som ligger stille....uff, kan jo ikke stå opp for å spise, da venner jo kroppen seg til det også. Frustrerende...

sitter for det meste å trykker på pcen hehe

våkner heldigvis ikke for at jeg er sulten [:)] men er gjerne sulten mens jeg spiser, så det må store mengder mat til for at jeg skal bli mett [8|][&o] kommer til å eeeeseee ut!

eg og har det problemmet, så du er ikke aleine. bare eg må spise før eg legger meg og midt på natten og fort som mulig om morgene=) hehe ikke altid eg orker og stå opp om natten, da høre du bare magen romle og skriker etter mat og da må eg spise:) eg er 13 på vei:) 

Jeg hadde det sånn tidligere i sv skapet, rundt u 7- 12..
Våknet av at jeg var såå sulten men lærte fort at et halvt eple (UTEN kjærne!!) eller liten banan og litt vann holdt godt.
Fikk sambo til å stå opp å hente.. HEHE

Nå spiser jeg normalt, men merker på middagsposjonene at jeg ikke får i meg like mye.. men det er nokk bra for jeg kunne spise MASSE middag førLurer nesten på om jeg spiser nok jeg nå... Ikke veldig sulten på morgenen eller kvelden...

Ikke vær redd for å spise på natten, det blir ikke en vane, det gikk over på meg tilslutt! - det er sikkert bare kroppen din som trenger litt ekstra!

Så godt å høre at det er fler som har erfart det samme[:D] Takk for at dere deler tanker og erfaringer. Alltid godt å høre at en ikke er helt på viddene! Regner med at kroppen er i en periode hvor den forbrenner mer, og at det vil jevne seg ut....

Hmm jeg våkner ikke på natten, men om jeg legger meg i 10 tiden å ikke får såve før i 12 tiden må jeg stå opp å spise litt først. Tror nok vi trenger mer energi nå. :)

I forrige svangerskap måtte jeg opp å spise en gang om natten den siste tiden. Når har jeg vært oppe 1-.2 ganger hver natt i en måned. Jeg våkner av at jeg er så sulten at jeg er kvalm. Og jeg spiser siste måltid like før jeg leger meg i 23 tiden. Jeg syns jeg spiser konstant mens jeg er våken, også i hvertfall hver andre time om ikke oftere innimellom. Jeg har ikke eset ut for det [:)] 

Hadde det sånn i starten jeg[:)] Kommer vel tilbake sikkert.

ORIGINAL: bibbiii

våkner heldigvis ikke for at jeg er sulten [:)] men er gjerne sulten mens jeg spiser, så det må store mengder mat til for at jeg skal bli mett [8|][&o] kommer til å eeeeseee ut!

Back
Topp