Våkner så tidli

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
lurer meg på om gravidhormonene prøver å si at jeg får en morgenfugl :hilarious: jeg våkner så utroli tidlig av meg selv og har ikke sjangs sove igjen etterpå... hele påskeferien har jeg vært oppe 2-3 timer før de andre, og de har vært oppe i 8 tiden :wideyed: legger meg til samme tid som før men sliter altså med søvnen, flere som har det slik? Må legge til at jeg alltid var den som sov lengst før og hadde jeg fri sto jeg aldri opp 04:30-05:00 frivillig :wacky:

lurer meg på om gravidhormonene prøver å si at jeg får en morgenfugl :hilarious: jeg våkner så utroli tidlig av meg selv og har ikke sjangs sove igjen etterpå... hele påskeferien har jeg vært oppe 2-3 timer før de andre, og de har vært oppe i 8 tiden :wideyed: legger meg til samme tid som før men sliter altså med søvnen, flere som har det slik? Må legge til at jeg alltid var den som sov lengst før og hadde jeg fri sto jeg aldri opp 04:30-05:00 frivillig :wacky:

Hehe jeg har to morgenfugler her hjemme, så har ikke så mye valg[emoji5] Men jeg husker særlig i første graviditeten, så våknet jeg veldig tidlig og hadde redusert søvnkvalitet. Har det nå også, men usikker på om det skyldes de små aktive arvingene eller om det er graviditeten [emoji5] Mener å huske dette bedret seg i 2 trimester med førstemann.

Hehe jeg har to morgenfugler her hjemme, så har ikke så mye valg[emoji5] Men jeg husker særlig i første graviditeten, så våknet jeg veldig tidlig og hadde redusert søvnkvalitet. Har det nå også, men usikker på om det skyldes de små aktive arvingene eller om det er graviditeten [emoji5] Mener å huske dette bedret seg i 2 trimester med førstemann.
Håper virkelig det, for når sønnen på 7 år våkner om dagen er mor allerede trøtt og klar for dupp :hilarious:

Jeg har sovet dårlig fra jeg fikk positiv test. Ikke opplevd det med de andre to. Våkner mange ganger i løpet av natta, vrir meg fra side til side, og ligger som regel våken når et av barna våkner og vil stå opp. Jeg liker å stå opp tidlig, men håper nattesøvnen bedrer seg snart [emoji4]

Jeg våkner også i 4-5-tiden. Er utrolig slitsomt. Drømmer om å få sove til sju...

Våkner ikke spesielt tidlig men det er sikkert fordi jeg sover så dårlig. Våkner flere ganger om natta og vrir meg sikkert 837 ganger. Slitsomt.

Sover skikkelig dårlig. Våken mange ganger pr natt, og kan være lys våken kl. 6. Ellers bruker jeg alltid være stup-trøtt på morran og ha problemer med å komme ut av senga. De andre har sovet lenge i påska så når de spiste frokost ble det min lunsj. Kan ikke skryte av å være uthvilt og opplagt selv om jeg våkner tidlig da.

Me2. Våkner tidligere enn normalt. Og sover helt elendig på nettene

Sover veldig dårlig, våkner mange ganger hver natt og våkner igjen veldig tidlig om morgenen.

Back
Topp