Våkner plutselig for mat igjen

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Mini har stort sett sovet natta gjennom fra han var 3,5-4mnd. Nå har han plutselig begynt å våkne rundt 12 og i 4-5 tiden for mat. Sluker flaskene:p

I løpet av dagen spiser han relativt mye, tror jeg selv hvertfall;
Frokost: mme, brød eller grøt og frukt time senere
Lunsj: grøt, og mme en time senere før soving
Mellommåltid: frukt/grønnsaker/bananlapper
Middag: hjemmelaget og relativt stor porsjon. Smoothie til dessert noen ganger
Kvelds: grøt ca 18, mme ca 19.

Jeg kan ikke helt skjønne hvor jeg skal putte inn mer mat? Prøver også å gi han mest mulig mat som er næringsrik og metter lenge.

... Eller er det bare en periode detta også?:p

Er du sikker på at det er mat han trenger? Har du prøvd vann? Kan ikke skjønne at han skulle ha behov for mer mat med den flotte menyen der!! :) Min våkner på natten nå, men sovner med en gang han kommer over i min seng. Så her er det kun nærhetsbehov.

Alt er en fase, men noen faser varer lenger enn andre....

Med den menyen der kan jeg ikke helt skjønne at han trenger mat. Frøkna mi spiser også eg par ganger på natta, men hennes meny er grøt til lunsj og et halvt middagsglass til middag og ellers amming som det faller seg naturlig...

Har du prøvd vann eller bare kos? Min våkner om natta men får kun smokken og sovner igjen etter en liten stund. Har ikke gitt han mat på natta siden det ble slutt på det uansett og min har ikke så fin meny og langt fra så mye mat om dagen.

Her pumpes det flere ganger om natta, og han drikker mye!

Om dagen spiser han:
Frokost- grøt og mm
Mellommåltid- frukt
Lunsj- grøt
Mellommåltid- smoothie
Middag- middagsglass og mm
Kveldsmat- grøt og mm

Jeg syns nok kanskje han spiser mer enn nok på dagen, derfor det var så rart at han sluker opptil 2 flasker på ei natt i tillegg.
Har prøvd noen netter nå med vugging og smokk, han har faktisk sovnet igjen. Vann er uaktuelt. Skal flytte han inn på eget rom i morgen, for nå tror jeg kanskje han våkner fordi han hører oss og klarer ikke å roe seg igjen helt.

Det går seg vel til:p

Har du prøvd vann eller bare kos? Min våkner om natta men får kun smokken og sovner igjen etter en liten stund. Har ikke gitt han mat på natta siden det ble slutt på det uansett og min har ikke så fin meny og langt fra så mye mat om dagen.
Prøvd det meste, og jeg kan få drøyd den første flaska slik at det bare blir en. Problemet er at han blir illsint og roer seg ikke før han har fått mat. Er vel et lite matvrak da:p

Back
Topp