Oktoberjenta
Elsker forumet
De siste ukene har min lille begynt å bli så urolig. Hun våkner hver eneste natt mellom 2-4 tiden. Og det er blitt så vanskelig å få henne til å sovne igjen. Før kunne jeg gi henne smokken og pakke inn armene. Men nå stresser hun med armene, hodet til høyre og venstre hele tiden, hele kroppen bare åler og beina sparker. Så jeg må jo holde henne fast både armer og ben nå. Tar ca 1time å legge henne igjen. Ofte må jeg begynne å bysse på henne til og med.
Vet at dette bare er for en periode som de fleste barn får. Men kan det være gommene som klør at hun er sånn? Noe jeg kanskje kan gjøre med? Har dentinox men smører henne ikke så mye med det, føler ikke det har hjulpet. Men så vet jeg heller ikke om det er tenner på vei (kjenner ingenting) men hun slever masse.
Har heller ikke prøvd å gi henne flaske på natten, og det tror jeg ikke at jeg vil heller. Og vi har kun samsovet.
Vet at dette bare er for en periode som de fleste barn får. Men kan det være gommene som klør at hun er sånn? Noe jeg kanskje kan gjøre med? Har dentinox men smører henne ikke så mye med det, føler ikke det har hjulpet. Men så vet jeg heller ikke om det er tenner på vei (kjenner ingenting) men hun slever masse.
Har heller ikke prøvd å gi henne flaske på natten, og det tror jeg ikke at jeg vil heller. Og vi har kun samsovet.