Våkner på natten

Oktoberjenta

Elsker forumet
De siste ukene har min lille begynt å bli så urolig. Hun våkner hver eneste natt mellom 2-4 tiden. Og det er blitt så vanskelig å få henne til å sovne igjen. Før kunne jeg gi henne smokken og pakke inn armene. Men nå stresser hun med armene, hodet til høyre og venstre hele tiden, hele kroppen bare åler og beina sparker. Så jeg må jo holde henne fast både armer og ben nå. Tar ca 1time å legge henne igjen. Ofte må jeg begynne å bysse på henne til og med.

Vet at dette bare er for en periode som de fleste barn får. Men kan det være gommene som klør at hun er sånn? Noe jeg kanskje kan gjøre med? Har dentinox men smører henne ikke så mye med det, føler ikke det har hjulpet. Men så vet jeg heller ikke om det er tenner på vei (kjenner ingenting) men hun slever masse.

Har heller ikke prøvd å gi henne flaske på natten, og det tror jeg ikke at jeg vil heller. Og vi har kun samsovet.

Har dessverre ikke så mange råd å gi, men apropo kløing i tennene pleier jeg å gnikke smokken på gummene i et par minutter. Da pleier han å bli helt salig og sovne fortere igjen. Har også prøvd Dentinox men vet ikke helt om det hjalp så mye.

Ammer du eller gir du mme? Kan jo være hun er sulten. Noen perioder må jeg gi en mat to ganger om natta, og så pleier det å jevne seg ut igjen. De vokser og utvikler seg jo veldig fort nå.

Har dessverre ikke så mange råd å gi, men apropo kløing i tennene pleier jeg å gnikke smokken på gummene i et par minutter. Da pleier han å bli helt salig og sovne fortere igjen. Har også prøvd Dentinox men vet ikke helt om det hjalp så mye.

Ammer du eller gir du mme? Kan jo være hun er sulten. Noen perioder må jeg gi en mat to ganger om natta, og så pleier det å jevne seg ut igjen. De vokser og utvikler seg jo veldig fort nå.
Det med smokken skal jeg ta å prøve inatt;) gir mme. Hun får flaske rett før hun legger seg, og litt mer mengde enn det hun ellers drikker på dagtid

Min har også blitt sånn de siste dagene, men i går ga jeg både potet/gulrot og grøt i løpet av dagen, da sov han mye bedre igjen, smører også på dentinox, føler det hjelper litt, særlig før natten.

Så kan jo være din lille også trenger litt mer mat ila dagen, ikke nødvendigvis rett før sengetid..

Sent from my iPhone using BV Forum

Men jeg har alltid gitt flaske på natten også, men plutselig våknet han en ekstra gang og var vanskeligere å få til å sovne igjen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Mie har også begynt å våkne flere ganger på natta, super blid og skikkelig sprellemann!! Hjelper som regel med smokken, men hjelper ikke den så har hun havnet oppi senga at oss og da har hun sovnet igjen med en gang.

Ja jeg får nesten bare prøve og se om det kanskje er mer mat hun trenger. Håper det gir seg snart. Har jo blitt altfor bortskjemt med den søvnen så dette er tungt:p

Ja jeg får nesten bare prøve og se om det kanskje er mer mat hun trenger. Håper det gir seg snart. Har jo blitt altfor bortskjemt med den søvnen så dette er tungt:p
Føler med deg! Det er tungt å venne seg til lite søvn igjen. Lettere andre veien :P
Huff! Klompen vår hadde falsk krupp i natt. Håper det blir bedre i natta som kommer. Var hos legen, men er jo pent lite de kan gjøre utenom å utelukke andre sykdommer. Sjuklingen vår...

Back
Topp