Våkner på natta igjen

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Nå har lille gullet begynt å våkne hver tredje time igjen på natta :(
La seg i 20 tiden i går og sovnet med en gang, men våknet i 24 tiden, 3 tiden og nå kl 6 :(
Han har jo vært så flink nå leeeenge og sovet hele natta.
Hvorfor er han begynt med det nå da tro?
Økedøgn bare på natta?
Eller han hang i puppen dagtid på mandag...... Da ar det bare den som var god nok trøst, en sov da hele natta.
Har hørt at de har økedøgn igjen rundt 3 mndr, så det kan vel stemme.
Men så rart at han stykker det opp sånn :P

Håper vi kommer inn i rutine igjen snart.
Mammen er sliten og stresser litt med å få ferdig dåpskjolen i tide....... :rolleyes:

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Det kan jo hende det ja? At han øker. Her har han ikke pleid å sove gjennom hele natta, men lenge sov han 7 timer hver gang den første soveøkta si. Nå er de 7 timene i steden 4+4 timer. Så de forandrer vel stadig, også muligens ut ifra alder og matbehov. Lykke til med kjolen :-)

Det kan jo hende det ja? At han øker. Her har han ikke pleid å sove gjennom hele natta, men lenge sov han 7 timer hver gang den første soveøkta si. Nå er de 7 timene i steden 4+4 timer. Så de forandrer vel stadig, også muligens ut ifra alder og matbehov. Lykke til med kjolen :-)
Tusen takk :)
Jeg får nå kveldene nå da, de hadde jeg ikke de første månedene da han ikke sovnet for natta før vi la oss.
Håper det er nok timervtil å strikke seg ferdig på ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Du rekker det sikkert :-) hvor lenge er det til dåpen da?

Det er vel vanlig at det endrer seg flere ganger. Håper du blir ferdig med kjolen :)

Sendt fra mobilen min ♥

Her har hun også endret mønster.. Har pleid og sove fra 20 til 05-06, men nå våkner hun plutselig i 2-3 tiden.. Håper det snur igjen snart! Var jo så deilig når vi kun var oppe en gang om natta:-) om noen av dere gir mme? I tilfelle, gir dere mer i det siste måltidet? At de holder lenger.. Eller har ikke det noe å bety?

Back
Topp