våkner om natta og gråter intenst

solsmor

Elsker forumet
her har lillesnupp begynt å våkne hver natt etter ca en time og gråter intenst , tårene bare spruter og skriker etter mamma...sånn holder ho på i ca 1-1,5 time.... roer seg etterhvert i armene våre...( prøver andre ting for å roe ho først, men det tar helt av)
kan sovne i armene våre for så å våkne å skrike igjen etter ett par min hvis vi legger ho ned igjen i senga.

flere her som har det sånn? hva gjør dere?
p.s ho har sovet godt gjennom hele natta (19-07) framm til nå..

uff, det høres ikke koselig ut.

Eneste tipset jeg har er å prøve å legge henne tidligere. De sier jo at hvis de er overtrøtte når de legges, så sovner de ofte fort, men våkner også fort for de klarer ikke å komme inn i den dype søvnen.

Lykke til[:)]

da skal det prøves, ho pleier ikke å være overtrøtt men ikke noe i veien for prøve likevel[;)] håper det hjelper for det jo ikke bare vi som blir slitene , men ho også får jo dårlig søvn og blir sliten , men er alikevel blid hele dagen..

litt sånn her og..men vi har hatt det hele tiden så det er ikke noe nytt problem for oss..men merker at hun gråter mer sånn jeg er redd gråt når hun våkner, og det tror jeg er fordi hun har skikkelig seprasjonsangst for tiden..hun roer seg nemlig med en gang jeg eller andreas viser oss..

Hvis hun ikke roer seg med en gang hun ser dere kan det jo hende noe plager henne?
Kristoffer holdt på sånn og det viste seg å være ørebetennelse.

Vi har hatt det sånn en del netter nå! Skikkelig lei seg og vil ikke sove midt på natta! Sover fint før på kvelden og vi legger han 18.30.
Men her om dagen kjente jeg to kuler i underkjeven hans så tror nok det er tenner som kan være plaga her da.
Er ganske frustrerende!![&:]

Sarah hadde en sånn periode, og den gikk over av seg selv. Men nå sliter hun med å få til å sove i det hele tatt. Har prøvd å legge henne enda tidligere nå, og det ser ut til å fungere[:)]

Johannes har vert litt saann siste dagene.. men han roer seg med en gang han jeg tar han opp..og sovner som oftest i armene mine.. han vokner mellom 12 og 1... saa jeg har tenkt at kan vere savn etter mamma.. men siden dere ikke faar roa ho saa fort saa kan dt vel vere andre ting..?[8|]

Hadde det slik forrige uke vi også, men det gikk over etter et par netter av seg selv. 

takk for alle svar .. i går sov ho faktisk bra , små våkna ett par ganger men fikk bare sutten igjen og sovna om igjen... deilig.... i dag la ho seg 18.45 og ser ut til å gå bra enn så lenge... ho roer seg fort om vi plukker ho opp, men setter i gang igjen så fort vi legger ho ned i senga igjen, prøver jo liksom å ikke plukke ho opp så fort ho skriker litt, men når ho blir så lei seg så tårene spruter kan jeg ikke la være. tenker at det kan være en kombinasjon av at ho våkner og blir redd og har vondt i tennene ,ho holder jo fortsatt på med den første...

Back
Topp