Våkner og gråter

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer på natten. Melinda våkner mellom 3 og 6 på natten og bare skriker å hyler, høres ut som hun har kjempe vondt og har sett døden :( holder på slik i over 1 time, og når hun sovner av igjen så hikster hun og små gråter enda en stund :( begynte slik før påske og varte da 1 uke, så et lite opphold og noen dager med dette igjen. I natt var det 4 natten hun har holdt på slik. noen som har lignende og vet hva det er?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hørtes ikke bra ut:( kan det være tennene som plager henne? Dattra til søstra mi holdt å på sånn en periode å det viste seg å være tennene som plaget henne.

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Hørtes ikke bra ut:( kan det være tennene som plager henne? Dattra til søstra mi holdt å på sånn en periode å det viste seg å være tennene som plaget henne.

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
Kjenner ikke noen tenner som er på tur, og de siste tennene hun fikk så var det ikke noe gråt. Tror ikke det er mareritt heller, er ikke slik gråt.

Kjenner ikke noen tenner som er på tur, og de siste tennene hun fikk så var det ikke noe gråt. Tror ikke det er mareritt heller, er ikke slik gråt.

Det kan det også være. Huff, håper det slutter snart:/ både for deg å henne.

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Vår frøken gjør også dette, men hos henne er det reflux.

Sent from my iPhone using BV Forum

Oskar har og gjort det en del ganger. Men han virker fraværende, og vanskelig å få kontakt med. Det vi må gjør, er å gå opp å se på biler.. da våkner han til skikkelig, før vi må legge han igjen. Men han hikster gjerne opptil en time etter han våkner.. har trodd det har vært mareritt..

Oskar har og gjort det en del ganger. Men han virker fraværende, og vanskelig å få kontakt med. Det vi må gjør, er å gå opp å se på biler.. da våkner han til skikkelig, før vi må legge han igjen. Men han hikster gjerne opptil en time etter han våkner.. har trodd det har vært mareritt..
Da ville jeg lest linken jeg la ut, for det kan være nattskrekk. Mareritt våkner de av og er våkne, det er de ikke ved nattskrekk. Vår gutt hadde nattskrekk, og melkeintoleranse..det var noen morsomme mnd. ;)

Da ville jeg lest linken jeg la ut, for det kan være nattskrekk. Mareritt våkner de av og er våkne, det er de ikke ved nattskrekk. Vår gutt hadde nattskrekk, og melkeintoleranse..det var noen morsomme mnd. ;)

Nattskrekk er skumle greier..

Så på brille at barn over 6 mnd våkner oftere på nettene som en forsvarsmekanisme slik at mor å far ikke får laga flere søsken med det første. :'D
En ting er da (kansje) sikkert, blir værtfall en stund til neste :p

Men i natt har hun ikke hylt, bare våknet.

Vi har også veldig mye skriking og våkentid på natten... Skjønner ikke helt hva det er jeg heller, men hun er definitivt våken. Lurer på om det er tenner, for hun har ingen enda. Og så har hun ca 4-6 bæsjebleier dagen, litt løs avføring..
Men kjenner verken eller ser ingen tenner..

Ha ha , sant ? Lærer mye på brille:)

Ja! :p Regner jo med at d er sant hvertfall? D er fordi barn ønsker mors å fars oppmerksomhet lengt mulig, og derfor har dem ett instinkt som er til får å avbryte. :p Noe sånt hvertfall, syns d var fantastisk morsomt :p

Da storebror sleit med oppvåkninger og hylgrining på natta forstod vi etter hvert at det dreide seg om seperasjonsangst. Helsesøster som tipset oss om at noen barn får "anfall" av seperasjonsangst på nettene, fordi de drømmer og hjernen jobber på høygir da, og dermed igjen blir redde.. Dette passa til poden her. Løsninga ble å sitte i et hjørne på rommet hans til han roet seg igjen, og flytta oss nærmere og nærmere døra.. Vi holdt på i perioder på 2-3 mnd av gangen, holdt på å bli gal.. Lillesøster her har hatt perioder med lignende "anfall", men vi har vært opptatt av mye nærhet og kos hele dagen, for å prøve å gjøre henne så trygg som overhodet mulig. Hun har ikke vært bortreist fra oss (storebror sov borte ei natt da han var 9 mnd- var etter det at "anfallene" begynte)..vet ikke om det har så mye å si, men vi prøver å legge alt til rette for å slippe de helvetesmånedene.. for det er supertungt!

Så sender en god klem, og håper det går over snart!

Da storebror sleit med oppvåkninger og hylgrining på natta forstod vi etter hvert at det dreide seg om seperasjonsangst. Helsesøster som tipset oss om at noen barn får "anfall" av seperasjonsangst på nettene, fordi de drømmer og hjernen jobber på høygir da, og dermed igjen blir redde.. Dette passa til poden her. Løsninga ble å sitte i et hjørne på rommet hans til han roet seg igjen, og flytta oss nærmere og nærmere døra.. Vi holdt på i perioder på 2-3 mnd av gangen, holdt på å bli gal.. Lillesøster her har hatt perioder med lignende "anfall", men vi har vært opptatt av mye nærhet og kos hele dagen, for å prøve å gjøre henne så trygg som overhodet mulig. Hun har ikke vært bortreist fra oss (storebror sov borte ei natt da han var 9 mnd- var etter det at "anfallene" begynte)..vet ikke om det har så mye å si, men vi prøver å legge alt til rette for å slippe de helvetesmånedene.. for det er supertungt!

Uff, håper ikke det er det, for nå skal jeg ha fem netter borte fra snuppelure her... :S

Hun ender som oftest opp i vårs seng i løpet av natten, og vær gang hun har skreket slik så har hun vært i vår seng. Så tror ikke det er det.

Så idag at det var en tann på tur opp. Så kan jo være det.

Back
Topp