Våkner mannen på natten også?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Eller er det bare du? :P

Hvordan fungerer det for dere? :)

Bare meg! da søvn har blitt mangelsvare for oss begge og han er i full jobb, men om jeg skulle trenge hjelp er han oppe av sengen på seknude jeg spør;)

Så klager ikke.

lørdag s natt og søndags natt er han mer aktiv, da lar han meg få sove om det ikke er pupp poden skal ha!

Nei han våkner ikke. Sover ekstremt tungt og jeg må knipe han hardt i armen for å klare å vekke han. :P må gjøre det når alarmene hans ringer og for at han skal på jobb for han klarer ikke å våkne..

Han sover. Føler han ikke gjør noe annet til tider. Han er umulig å vekke, så hater når han sovner på sofaen på dagen.

Nope.. Han er umulig å vekke, men med en del mas så kan jeg få han opp for å skifte ei bleie om småtten har bæsja..

Meg, storesøster og lillesøster lever et eget liv på nettene. Da bursover mannen :P han får ikke med seg noe, og hvis han våkner bare får jeg en kommentar som "oi, så urolig hun var nå" eller "har hun bæsja?" og sover han videre. Irriterende der og da, men verre hvis han er trøtt på ettermiddagen etter jobb. Da trenger jeg at han er opplagt.

Han sover så lenge hun ikke begynner å skrike... han trenger å sove hvis ikke er han ubrukelig på dagen :-P men hvis jeg spør om han kan skifte bleie gjør han det gjerne :)

Mannen sover på natta, frøkna våkner kun for pupp og av og til en bleie så et heldig der

Bare vi som ikke sover sammen eller, hoho..?☺️ Jeg og lille tar jo opp hele senga når vi ammer og babynestet ligger ved siden av. Men i hovedsak snorker mannen så mye at jeg får ikke sovet et sekund om han og skal sove der når jeg har lillemann i tillegg. Så eh..mannen er på gjesterommet. I helgene får jeg sove videre når jeg har ammet så sa bytter vi rom av og til. Haha, må le når jeg ser det jeg skriver! Men vi har det veldig bra sånn ellers!☺️☺️ Lille blir snart nok stor og skal på eget rom så da blir det normalt igjen☺️

Nei, gubben her sover som en stein!:-P Kan legge lille mellom oss for å amme, og han hylskriker fordi det ikke går fort nok, men gubben snorker like godt:-P Her om natta smelte faktisk småtten til pappa'n sin og, uten reaksjon!:D Må le jeg, altså! Hvilket sovehjerte!

Bare vi som ikke sover sammen eller, hoho..?☺️ Jeg og lille tar jo opp hele senga når vi ammer og babynestet ligger ved siden av. Men i hovedsak snorker mannen så mye at jeg får ikke sovet et sekund om han og skal sove der når jeg har lillemann i tillegg. Så eh..mannen er på gjesterommet. I helgene får jeg sove videre når jeg har ammet så sa bytter vi rom av og til. Haha, må le når jeg ser det jeg skriver! Men vi har det veldig bra sånn ellers!☺️☺️ Lille blir snart nok stor og skal på eget rom så da blir det normalt igjen☺️
Nei, vi har samme ordning her i huset. Både jeg og gubben sover fryktelig lett, så er ikke noe vits i at han sover på samme rom som babyen når han skal på jobb. Da er det bedre at han sover på gjesterommet og er uthvilt så kan han heller evt avlaste meg litt på ettermiddagen slik at jeg kan ta en lur :-)

Mannen sover mye lettere enn meg, og våkner av den minste lyd :-P Så han sover på gjesterommet så lenge babyen sover i senga vår ;-) Han skal tross alt på jobb og har i tillegg ansvar for 2-åringen om natta og morgenen :-)

Han våkner ikke, sånn nada niks! Kun hvis jeg rister i han å spør om han ikke har tenkt å våkne. Lille har vært plaget med luft og har grått som regel fra 22.00 til alt mellom 00.30 og 04.30, men det får ikke pappaen med seg. Bruker å vekke far når han skal ha ny bleie samtidig som han skal ha mat (03.00 og 06.00) siste gang skal pappaen stå opp å gjøre seg klar til jobb :) han er flink å ta lille når jeg spør, og er stortsetr han som tar seg av bleieskift på natta, men han våkner ikke uten at jeg vekker. Selv ikke når han sover med baby på brystet, så føler ikke jeg "stoler" helt på at de skal sove alene sammen enda, men det vet han om, og er enig med meg i det :)

Mannen tar seg av eldste og jeg av babyen. Han våkner av eldste, jeg av yngste. Jeg våkner ikke lenger av eldste, og tror ikke mannen våkner av babyen. Veldig god løsning for oss :)

Han våkner ikke å det syns jeg er greitt jeg da, så prioriterer heller han å stå opp å gjøre klar de to som skal rekke skolebuss klokka 0720:) ingen vits i at vi begge er våken om natta når det er jeg som har det lillemor vil ha de nettene hun i det hele tatt våkner:)

Nei. Jeg sover på rommet til babyen så jeg er i samme etasje som begge unga. Mannen snorker så fælt at det er håpløst å se på tv hvis han sovner i stua. Jeg hører han ned om natta. Men er greit for meg å sove nede siden kjøkkenet og badet er der. Vi har også ei trapp som heter samba trapp. Forferdelige greier å gå i.

Han dursover, og foreløpig er det greit. Som mange andre, har vi også en ordning der mannen sover på eget rom enn så lenge.

Mannen hjelper til hvis jeg ber om det, men lar han sove uten å bli forstyrret i hverdagene!

I helgene hjelper han mer til :)

Back
Topp