M
Moderator Irene
Guest
Eller er det bare du? 
Hvordan fungerer det for dere?
Hvordan fungerer det for dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, vi har samme ordning her i huset. Både jeg og gubben sover fryktelig lett, så er ikke noe vits i at han sover på samme rom som babyen når han skal på jobb. Da er det bedre at han sover på gjesterommet og er uthvilt så kan han heller evt avlaste meg litt på ettermiddagen slik at jeg kan ta en lurBare vi som ikke sover sammen eller, hoho..?Jeg og lille tar jo opp hele senga når vi ammer og babynestet ligger ved siden av. Men i hovedsak snorker mannen så mye at jeg får ikke sovet et sekund om han og skal sove der når jeg har lillemann i tillegg. Så eh..mannen er på gjesterommet. I helgene får jeg sove videre når jeg har ammet så sa bytter vi rom av og til. Haha, må le når jeg ser det jeg skriver! Men vi har det veldig bra sånn ellers!
Lille blir snart nok stor og skal på eget rom så da blir det normalt igjen
![]()
Nei. Jeg sover på rommet til babyen så jeg er i samme etasje som begge unga. Mannen snorker så fælt at det er håpløst å se på tv hvis han sovner i stua. Jeg hører han ned om natta. Men er greit for meg å sove nede siden kjøkkenet og badet er der. Vi har også ei trapp som heter samba trapp. Forferdelige greier å gå i.Bare vi som ikke sover sammen eller, hoho..?Jeg og lille tar jo opp hele senga når vi ammer og babynestet ligger ved siden av. Men i hovedsak snorker mannen så mye at jeg får ikke sovet et sekund om han og skal sove der når jeg har lillemann i tillegg. Så eh..mannen er på gjesterommet. I helgene får jeg sove videre når jeg har ammet så sa bytter vi rom av og til. Haha, må le når jeg ser det jeg skriver! Men vi har det veldig bra sånn ellers!
Lille blir snart nok stor og skal på eget rom så da blir det normalt igjen
![]()