Våkner lysvåken hver natt..

Jeg har alltid hatt det slik at jeg småvåkner flere ganger om natten, men sovner fort. Nå for tiden kan det ta lengre tid før jeg sovner igjen :bored: og våkner tidligere enn før

Jeg har begynt å våkne om natta jeg også, nå kan det være fordi jeg er sjuk, men det er slitsomt, føler meg som en zombie

Sover utrolig lite for tiden...legger meg, er lys våken, sovner etter lang tid og våkner så igjen:wtf::wtf::wtf: verste av alt er at jeg ikke er trett når jeg så står opp:wideyed:

Våkner også mye på natta pga må tisse flere ganger, en onge som kommer inn til oss og at jeg finner ikke en god sovestilling. Hvis jeg ligger for lenge på magen eller på siden blues et veldig ubehagelig etter en stund. Trøtt som en strømpe på dagtid. Prøver å sove på dagen men er like trøtt.

Sover utrolig lite for tiden...legger meg, er lys våken, sovner etter lang tid og våkner så igjen:wtf::wtf::wtf: verste av alt er at jeg ikke er trett når jeg så står opp:wideyed:
Jeg er helt lik! Haha! Merkelig opplegg. Men jeg er til gjengjeld litt ekstra trøtt og sliten på dagtid nå de siste ukene da

Våkner som regel i 3 tiden for å tisse og da er jeg våken alt fra 2-3 timer før jeg sovner igjen. Utrolig irriterende.

Våkner ofte vær natt og må tisse:) eller at det er varmt og ubehagelig:)

Våkner en gang mellom 2-4 uten åpenbar grunn. Gjorde aldri det før jeg ble gravid.

Back
Topp