Våkner kl 05 !!

Kmille

Forelsket i forumet
Knerten her har funnet ut at dagen starter kl 05 hver morgen, om ikke tidligere. Og det er litt for tidlig for mor... Flere som sliter med det samme? Hva gjør dere for å lure de små til å nyte natta litt lengre? Han her spiser fremdeles hvertfall hver tredje time hele natta og jeg begynner å bli lei og sur av lite søvn :p
 
Samme her! :eek:
Ikke vil hun ligge i egen seng/vugge heller. Jeg tar henne ikke opp i stua elns når hun våkner i 4-5 tiden, hun ligger ved siden av meg og babler og sutrer om en annen. Gir tutt, pupp, tutt, pupp, tutt ..... Så til slutt legger hun seg til. Våkner vel annenhver time hele natta og vil ha mat/kos
 
Knerten her har funnet ut at dagen starter kl 05 hver morgen, om ikke tidligere. Og det er litt for tidlig for mor... Flere som sliter med det samme? Hva gjør dere for å lure de små til å nyte natta litt lengre? Han her spiser fremdeles hvertfall hver tredje time hele natta og jeg begynner å bli lei og sur av lite søvn :p
Vi hadde det sånn i et par uker her også. Aner ikke hvorfor det ble sånn. Heldigvis ga det seg av seg selv, og nå er vi tilbake til 7-8 :)
 
Har hatt et par sånne dager selv, men har hjulpet med pupp eller å gå litt med han på et mørkt rom :)
 
Her er knerten lys våken. Kan ikke ha han i senga vår, for han går lei og ligger og sutrer/hyler om hverandre og holder mannen som skal på jobb våken. Sopp da står vi opp da... Og han holder det gående i nærmere 2 timer før jeg får han til å sove igjen. Håper virkelig det går over snart!
 
Eneste tipset jeg har er å ikke stå opp :) Av erfaring gikk det ikke over hvis vi sto opp med storesøstra her i huset, men så fort vi begynte å holde henne på det mørke rommet uten mye stimuli "skjønte" hun at det var natta enda :)
 
Eneste tipset jeg har er å ikke stå opp :) Av erfaring gikk det ikke over hvis vi sto opp med storesøstra her i huset, men så fort vi begynte å holde henne på det mørke rommet uten mye stimuli "skjønte" hun at det var natta enda :)

Støtter tipset her. Vi jobba med storebror på akkurat det. For når han våkna kl fem trodde vi det kun var en periode som gikk over av seg selv. Men det gjorde den ikke gitt. :) Nå er vi veldig konsekvent på det samme til mini. For oss passer det dårlig å stå opp før 06.30 altså. :) Kan også legge til at da storebror lærte klokka lærte han også at når det er helg er det ingen som står opp før kl åtte. Funker kjempe bra!
 
Back
Topp