Våkner kl.05, noen tips?

baby070707

Glad i forumet
Nå for tida våkner minsten rundt kl.5, og jeg syns det fortsatt er natta. Noen som har opplevd det samme og gjort noen erfaringer?? Han blir lagt kl.19 etter bad og massasje. Sover ikke etter kl.16. Sover 2-3 timer av gangen. Kan jo være han er sulten tenkte jeg til morran idag, for vi driver med nattavvenning, så prøver å ikke gi mat mellom 00 og 06 nå, men jeg prøvde å gi kl.05 idag for å se om han sov videre (ja, jeg veit jeg ikke burde gi opp... [;)]), men han var fortsatt våken... kl.06 sto vi opp...

Kjenner meg så altfor godt igjen!
sllik har vi det ennå, så jeg kan dessverre ikke gi noen råd.......

Hvo mange ganger sover han om dagen da?

Har samme problemet her, førs sov hun til 08-09, nå våkner hun 05:30![:'(] 
Men hun sover hele natten nå da, så det kan kanskje være derfor, ikke vet jeg.

Han sover 2 ganger på dagen. Stort sett 1 1/2 t hver gang. Han er kun kort våken de gangene han våkner, og han har økt timeantallet han sover i døgnet fra ca 8 timer på det verste til rundt 13-14 timer nå! Har slitt mye med søvnen... Kanskje det er derfor, at han er uthvilt og klar kl.05? [&:]

Kjøp nestle velling og gi han det på flaske... pleide å gi snuppa det i 6.30 da far dro på jobb .... da sov hun 3 timer til hun [:D]

Men jeg har ei sovejente da[;)]

Ikke for å strø salt i såret,men kanskje du rett og slett bare har en morgenfugl? Her har snuppa stått opp kl 05.10 HVER morgen siden hun var 6 måneder. Har prøvd i et halvt år å få henne til å sove iallefall til 06,men hun er rett og slett bare klar for å stå opp så tidlig. Vel,får håpe det retter seg for dere da[:D]

Back
Topp