Våkner HVER natt...

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Lille er 8 mnd nå, og våkner ihvertfall én gang hver natt og da pleier han å få melk på flaske. Så sa HS at det nå er på tide å kutte ut det. Har prøvd noen netter å ikke gi med en gang, men han roer seg ikke å bare skriker. Så da får han flaske. Hs så det fort kunne ta noen netter og at vi må være motivert, men syns det er så vanskelig.

Er det flere som fortsatt får mat om natta ell? Han kjem oppi til meg på morgenen å får litt kosepupp da, er ikke at så mye ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jupp, fra de legger seg til de står opp får de iallfall to-tre ganger hver. :)
 
Her får mini flaske melk ca en gang om natten,men har tatt inn en flaske med vann som jeg har tilgjengelig,prøver å gi det først i håp om at ho sovner igjen. Noenganger går det fint,andre ganger må jeg gi henne melk :)
Men kjenner igjen det du sier,er vanskelig å la være å gjør det som funker for å beholde roen på natta :/ lettere å gi melk å slve igjen begge to,enn masse hyl å gap på natta,men et er vel bare en kamp man må ta :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Her ammes han på natten. Varierer kor ofte:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Akkurat samme her :)
Har prøvd og ikke gi flaske, men når den hysteriske grininga ikke gir seg så får han heller få mat...er vel grenser for hvor lenge de skal måtte hylgrine også..
Har prøvd å øke matinntaket på dagtid, men foreløpig ingen forandring...krysser fingrene for at det bare plutselig går seg til av seg sjøl ;)


Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Her er det også mat en gang hver natt! Var en periode hun sov hele natten. Men det tok fort slutt. Orker ikke starte igjen på den avvenningen! :p tenker som så at det er en grunn til at hun fremdeles våkner å bare vil ha mat :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I natt måtte jeg opp å gi henne mat 2 ganger.... bah, slitsom natt med masse kaving, sutring og vas, så da ble det enkleste utvei for litt mer søvn; gi flaske... :p
Hva man ikke gjør for litt mer søvn ;)
 
Dette var godt å lese. Junior må også fortsatt ha flaske om natten, og HS rynket på nesen når jeg fortalte det...
 
Dette var godt å lese. Junior må også fortsatt ha flaske om natten, og HS rynket på nesen når jeg fortalte det...
En ting jeg har lært meg er
Å følge sin egen magefølelse og ikke bare høre på hs.

Joda etter 6 mnd trenger de ikke mat på natta men NOEN gjør det selv om det ikke står i "boka".
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hs og andre kan si hva de vil!
Noen barn slutter selv og drikke på natta, andre trenger noen dager avvenning, så går det bra. Men noen igjen trenger melk!
Jeg prøvde og kutte ut melka forde hs sa det.... vi har bare hatg prøblemer og tull på natta etter det! Vi prøvde i flere uker... vi begynte med melk igjen, men det tar tid og "reparere" det at lille er blitt vant til og våkne . Nå får han melk om han er sulten, mens noen nettet trenger han ikke noe mere enn litt vann. :)
Jegtror at noen barn trenger melk og da må de bare få det, det er jo ikke slik at de kommer til å drikke melk på natta til de er tennåringer ; p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Hs og andre kan si hva de vil!
Noen barn slutter selv og drikke på natta, andre trenger noen dager avvenning, så går det bra. Men noen igjen trenger melk!
Jeg prøvde og kutte ut melka forde hs sa det.... vi har bare hatg prøblemer og tull på natta etter det! Vi prøvde i flere uker... vi begynte med melk igjen, men det tar tid og "reparere" det at lille er blitt vant til og våkne . Nå får han melk om han er sulten, mens noen nettet trenger han ikke noe mere enn litt vann. :)
Jegtror at noen barn trenger melk og da må de bare få det, det er jo ikke slik at de kommer til å drikke melk på natta til de er tennåringer ; p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Godt sagt!:)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Jeg ammer nå om natten jeg også. Av og til en gang, av og til to. Noen ganger sover han rundt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp