Våkner for tutt heeeele tiden

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
I det siste våkner vår lille ekstremt ofte natten gjennom, roer seg når hun får tutten men holder på sånn hele natten. Er ikke mat bare våkner. Vurderer å legge henne på eget rom mn da blir det vel bare springing frem og tbake. Når finner de tutten selv på natten? Noen me råd?

Vi har på votter om natta for at det skal bli vanskeligere for henne å ta smokken fra seg selv. Hender jo at hun mister den, men ikke like ofte som da hun ikke brukte votter. Da slipper hun også å bli så kald på hendene. Vi har det godt og kaldt på soverommet. ;)

Min på 11 mnd våkner fortsatt og jakter på smokken sin :p

Skjedde med han her også, men viste seg å være tenner som var grunnen.

Min gjør det samme, men ikke for tutten, fordi hun vil ha nærhet/sove på meg:/ sovner med en gang jeg tar henne opp... Legger henne tilbake i sengen, men hun våkner kjempeofte! Aner ikke hva jeg skal gjøre! I've created a monster.

Her er det tenner på gang + forskjøla. Så hun er blitt avhengig av smokken, og vil helst sove på fanget på dagtid. Men nå i dag trilla vi en tur og da sov hun i over to timer.
Det var herlig med en pause! :)
På natta har hun sovet litt urolig, så hun har fått ligge ved siden av meg. Sover til vanlig godt om natta, så håper det blir bedre når formen er på topp igjen. ;)

Har vært litt i ulage her også, og tur i vogna ble redningen til slutt :) Etter en god runde med saltvann og otribaby først!

Min gjør det samme, men ikke for tutten, fordi hun vil ha nærhet/sove på meg:/ sovner med en gang jeg tar henne opp... Legger henne tilbake i sengen, men hun våkner kjempeofte! Aner ikke hva jeg skal gjøre! I've created a monster.

Nå har hun fått feber, stakkar, så det var nok fordi hun brygget på noe at det har vært så ekstremt her.. Dårlig samvittighet for at jeg spøkte med at hun var et monster, så det tar jeg tilbake:P
Vi skal reise til foreldrene mine søndag, så håper det går over raskt!

Back
Topp