Våkner du om oftere om natten?

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Før jeg ble gravid sov jeg gjennom hele natten...nå våkner jeg minst 5 ganger. Våkner du oftere nå?

Nei, jeg sover som en stein heldigvis :-P Våkna mye på natta før jeg ble gravid, men nå har jeg visst et enormt søvnbehov...

Jeg voknet i 4-5 tiden å måtte ned å tisse., men det er bedre nå.
Men har endret døgnrytme helt, er våken FØR kl 7 hver dag.., ja også på lørdager og søndager!! krise!!hehe

ja e våken ganske mye..mangen ganger på do for d verke i blæro men kjem d noe når eg e på do jada men 1liten dråpe...veldig irr...

Sover mye lettere nå som jeg er gravid ja, og våkner stort sett 1-2 ganger på natta!

Våkner oftere nå enn før, men er stort sett fordi jeg må på do..

Jeg sovner som ein stein når jeg legger meg og såver veldig godt :) Hender jeg må opp 1 gang om natten, men til tider holder jeg meg til morgenen :)

Jeg er ofte opp en gang eller to i løpet av natten for å gå på do :p

Våkner stortsett 1-2 ganger fordi jeg må på do

BV app

Ja men mest fordi jeg har vondt i bekkenet:( kan ikke ligge på magen pga magen og vondt og ligge på siden pga bekkenet.

Våkner ikke på natta heldigvis. Når jeg først våkner på morgenen derimot, er blæra virkelig sprekkeferdig:p Våkner stort sett tidligere enn vanlig nå selvom jeg er kjempetrøtt, men vet ikke om det er derfor.. hehe :)

Jepp, våkner tilsynelatende uten grunn flere ganger i løpet av natta...

Back
Topp