Våkner dere om natta?

Bruspulver

Forelsket i forumet
Jeg sover egentlig kjempegodt om natta. Har noen få ganger måtte opp å tisse, men lagt fra alle nettene.
Men hele siste uka har jeg våknet mellom kl 4 og 6 på morgenen. Lys våken! o_O
Blir bare liggende, sovner litt, men sover ikke godt.

Det er ingen grunn til at jeg skal våkne. Ingen lyder, ikke tissetrengt eller vondt noen plasser.

Våkner ofte om natten jeg også. Som regel for å tisse da. Men det er egentlig helt unormalt for meg , sånn i forhold til før jeg ble gravid

Ja, til tider våkner jeg bare og må tvinge meg til å sove igjen. Men ofte er det fordi jeg må tisse.

Sover heldigvis godt generelt.

Våkner mange ganger, tisser kun en gang om natta, resten av gangene våkner jeg bare lys våken å må tvinge meg selv til å sove, våkner også tidlig som jeg står opp og spiser også legger meg igjen. Slitsomt men blitt vant til det. Beste søvnen får jeg om jeg sovner på sofaen på dagen, lengste søvnen og uten mareritt vanligvis, for begynner å bli lei mareritt nå.

Foreløpig ikke, men gjorde det masse i forrige svangerskap, men senere uti enn nå

Jepp, stort sett hver eneste natt. Heldigvis har jeg den siste uken fått sove ca 6 timer i snitt hver natt mot 4 timer i snitt uken før...

Har nå vært inne i en god periode hvor jeg sover hele natta! Men hadde tidligere sånn som du beskriver, våknet og var lys våken. Endte opp med å stå opp etter å ligget å vridd meg i ett par timer i sengen. Håper det går over for deg og at du får nattesøvnen tilbake :)

Noen netter våkner jeg gjerne en gang i halvtimen, da mest pga jeg enten må på do eller at jeg har vondt i bekkenet. Andre netter sover jeg hele natta gjennom :) Og så kommer det veldig an på 1åringen :laughing002

Sover nesten ingenting fremdeles. Tisser, vrir meg, vondt i bekken, kvalm, vet ikke men sove gjør jeg ikke haha. Tror det er veldig normalt med søvnforstyrrelser under graviditeten bare at for min del går det over alle støvleskaft

Har nå vært inne i en god periode hvor jeg sover hele natta! Men hadde tidligere sånn som du beskriver, våknet og var lys våken. Endte opp med å stå opp etter å ligget å vridd meg i ett par timer i sengen. Håper det går over for deg og at du får nattesøvnen tilbake :)

Går vist opp og ned :)
Har sovet som en stein de siste 2-3 ukene. Uten noen oppvåkning. Måtte en tur opp i natt igjen. Så håper ikke det er ny "dårlig" periode ;)

Jeg har en super dårlig periode i det siste, virker som jeg bare sover mindre og mindre. I natt sov jeg kanskje to timer sammenlagt, så vi får se hvordan det blir nå. Våkner faktisk ikke av noe annet enn at jeg våkner og forblir våken. Men blir gal av å gå trøtt hele dagen... seriøst skulle ønske de fant opp sovepiller for gravide, for hadde trengt det en dag eller to kun for å hente meg litt inn nå.

Jeg har en super dårlig periode i det siste, virker som jeg bare sover mindre og mindre. I natt sov jeg kanskje to timer sammenlagt, så vi får se hvordan det blir nå. Våkner faktisk ikke av noe annet enn at jeg våkner og forblir våken. Men blir gal av å gå trøtt hele dagen... seriøst skulle ønske de fant opp sovepiller for gravide, for hadde trengt det en dag eller to kun for å hente meg litt inn nå.

Så slitsomt.
Sovner du fort da, og er sliten når du legger deg?

Så slitsomt.
Sovner du fort da, og er sliten når du legger deg?
Ja er sliten hele dagen føler jeg. Og sovner ikke fort, det har jeg aldri gjort. Fikk faktisk noen flere timer i natt, men våkner mange ganger av ingenting. Vet det står flere steder at kroppen bare vender seg til en baby, men fader vi burde heller få ladet opp til en baby.

Samme her! Rundt 4 likesom. Blir så Kvalm om jeg ikke får sove nok :(

Ja våkner mye nå. Men det er pga bekkenet mitt og fordi jeg legger meg over på magen enda, og da våkner han og begynner å styre:hilarious:

Våkner og må tisse nesten hver natt, eller så våkner jeg av storesøster som fortsatt er mye våken om nettene.

Heldigvis så sover jeg fortsatt godt om natta :) sist våknet jeg en del på natta. Håper det fortsetter for trenger mye søvn om dagen!

Jeg våkner og må tisse én gang hver natt, omtrent uansett. Synes ikke det er gærent, mot 3 ganger natta i starten (og sikkert mot slutten..)! Sovner fort igjen etter jeg har vært oppe, heldigvis, og prøver å famle meg fram i mørket isteden for å skru på lys.

Våkner mange ganger, tisser kun en gang om natta, resten av gangene våkner jeg bare lys våken å må tvinge meg selv til å sove, våkner også tidlig som jeg står opp og spiser også legger meg igjen. Slitsomt men blitt vant til det. Beste søvnen får jeg om jeg sovner på sofaen på dagen, lengste søvnen og uten mareritt vanligvis, for begynner å bli lei mareritt nå.

Usj, samme her.. De aller sykeste drømmene jeg har hatt noensinne, lurer av og til på hva som er galt med hjernen min.

Og våkner opp som regel 2 ganger for å tisse, og ofte et par ganger til fordi jeg er ekstremt sensitiv for lyd om dagen :dead:

Back
Topp