Våkner dere mini ved leggetid?

Nosu

Blir kjent med forumet
Her styrer mini selv soving og spising hele døgnet. Men jeg våkner han noen ganger for å amme og stelle før jeg legger meg. Hvordan gjør dere det når dere skal sove?

Lillemor legger seg mellom 19-21. Jeg får par timer søvn før første natt ammingen i 00-01 tiden :)

Jeg venter med å legge meg til han spiser rundt midnatt og skifter bleie osv da, pysj får han på når storesøster blir ordnet for natta ca kl 19.00 da

Her er det mat hver 3. Time pga lav vekt, så enten våkner han selv eller så vekker vi han. Nå har det blitt rutinemed siste matinga før natts i stua ca 23, etter det er det bleieskift og så legges han på soverommet med oss, vi legger oss samtidig. Bytter ikke om til pysj enda, sover i bukse og body, bruker bare omslagsbodyer og bukser med føtter.. og han aner ikke hva som er natt og dag enda :p

Jeg har kun vekket henne fordi jeg har syntes at hun har sovet lenge, men det har vel oftest vært på dagen, ikke på kvelden. Når vi legger oss anpasser jeg som regel etter når hun spiser kveldsmaten :)

Nei, jeg legger meg å sover selv om jeg vet hun våkner om en time og vil ha mat. Eller så venter jeg med å legge meg til etter hun våkner og spiser i 22-23 tiden. Men ofte overrasker hun med å sove lenger en jeg regner med, da er det kjedelig å sitte oppe å vente.

Veldig forskjellig. Oftest klarer jeg å mate han rundt 23, da er det bare å legge seg og sove til rundt 04... Men i går da hadde han sovnet godt allerede 19, og da vi ville legge oss 22 sov han tungt. Da hadde jeg tenkt til å bare la han sove til han våknet selv, men så kjente jeg at bleien var tung, så jeg måtte uansett skifte på ham. Da våknet han, ammet og sovnet igjen :)

Han styrer for å si det sånn ;)

Back
Topp