Våkner babyene når de bæsjer? Her gjør hun ikke det. I natt sov jeg så tungt at jeg ikke hørte det heller. Da vi stod opp og byttet bleie hadde hun tydeligvis hatt bæsjbleie en stund, det var helt størknet og huden rød.[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ugla med julegullet
Mia knatrer og grynter som oftest såpass at jeg hører det.
Men hender tydeligvis at hun småpromper med litt følge..og da får jeg det ikke nødvendigvis med meg. Men da er det såpass lite at det virker ikke som om hun blir sår av det..
Mia knatrer og grynter som oftest såpass at jeg hører det.
Men hender tydeligvis at hun småpromper med litt følge..og da får jeg det ikke nødvendigvis med meg. Men da er det såpass lite at det virker ikke som om hun blir sår av det..
ORIGINAL: Sukkertopp
Vet ikke helt om jeg skal påstå at hun ble så veldig sår. Hun var rød da jeg skiftet, men allerede neste bleieskift var huden helt normal. Tror nok det er mest at jeg føler at hun bør vekke meg når hun trenger ny bleie. Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, for storebror som er to år eldre gjør fremdeles alt for å skjule det.[8D] Mine barn vil visst bare ikke bytte bleier.[8D]
ORIGINAL: Sukkertopp
Vet ikke helt om jeg skal påstå at hun ble så veldig sår. Hun var rød da jeg skiftet, men allerede neste bleieskift var huden helt normal. Tror nok det er mest at jeg føler at hun bør vekke meg når hun trenger ny bleie. Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, for storebror som er to år eldre gjør fremdeles alt for å skjule det.[8D] Mine barn vil visst bare ikke bytte bleier.[8D]
hehe... ganske vanlig problemstilling tror jeg.. Noe vil de skjule nå..etterhvert blir det andre ting de vil skjule for mammaene..hehe..
De vanlige, skikkelige bæsje-dosene har hun ikke sjans å skjule.. hun grynter, knatrer og bruker alle muskler i kroppen og ansiktet for å trykke det ut..hehe..ganske morro.