Våkner de?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Våkner babyene når de bæsjer? Her gjør hun ikke det. I natt sov jeg så tungt at jeg ikke hørte det heller. Da vi stod opp og byttet bleie hadde hun tydeligvis hatt bæsjbleie en stund, det var helt størknet og huden rød.[&o]

Nei, her sover vi gjennom både liten og stor. Ofte det er litt bæsj i bleia når vi står opp, men aldri rød i huden heldigvis[:)]

Mia knatrer og grynter som oftest såpass at jeg hører det.
Men hender tydeligvis at hun småpromper med litt følge..og da får jeg det ikke nødvendigvis med meg. Men da er det såpass lite at det virker ikke som om hun blir sår av det..

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Men hender tydeligvis at hun småpromper med litt følge..og da får jeg det ikke nødvendigvis med meg. Men da er det såpass lite at det virker ikke som om hun blir sår av det..

Samme her [:)]

Har skjedd en gang at han hadde stille ordentlig bæsjebleie som hadde størkna, men da blei han ikke sår. Sår blei han den gangen han hadde fyllt opp bleia med både tiss og bæsj på begynnelsen av lang gåtur, den var ikke så koselig å skifte [:o]

Er ikke alltid hun våkner her heller....
Et tips kan være (om du ikke bruker det allerede), er å smøre baken godt med krem/salve (jeg bruker A-krem fra apoteket) før dere legger dere, da fester ikke bæsjen seg, i alle fall ikke her.

Håper baken bedrer seg :)

Slik er det her også...[:)]

Vet ikke helt om jeg skal påstå at hun ble så veldig sår. Hun var rød da jeg skiftet, men allerede neste bleieskift var huden helt normal. Tror nok det er mest at jeg føler at hun bør vekke meg når hun trenger ny bleie. Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, for storebror som er to år eldre gjør fremdeles alt for å skjule det.[8D] Mine barn vil visst bare ikke bytte bleier.[8D]

ORIGINAL: Sukkertopp

Vet ikke helt om jeg skal påstå at hun ble så veldig sår. Hun var rød da jeg skiftet, men allerede neste bleieskift var huden helt normal. Tror nok det er mest at jeg føler at hun bør vekke meg når hun trenger ny bleie. Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, for storebror som er to år eldre gjør fremdeles alt for å skjule det.[8D] Mine barn vil visst bare ikke bytte bleier.[8D]

hehe... ganske vanlig problemstilling tror jeg.. Noe vil de skjule nå..etterhvert blir det andre ting de vil skjule for mammaene..hehe..

De vanlige, skikkelige bæsje-dosene har hun ikke sjans å skjule.. hun grynter, knatrer og bruker alle muskler i kroppen og ansiktet for å trykke det ut..hehe..ganske morro.

ORIGINAL: Sukkertopp

hehe... ganske vanlig problemstilling tror jeg.. Noe vil de skjule nå..etterhvert blir det andre ting de vil skjule for mammaene..hehe..

De vanlige, skikkelige bæsje-dosene har hun ikke sjans å skjule.. hun grynter, knatrer og bruker alle muskler i kroppen og ansiktet for å trykke det ut..hehe..ganske morro.

Jeg vil ikke tenke på alt de vil skjule senere.[8D] Storebror var slik som Mia, der hørte jeg det godt. Ikke sov han mens han bæsjet heller. Anna er visst bare trøtt og generelt stille.[:)]

Back
Topp