våkner de?

*LillMi*

Gift med forumet
Våkner barna deres på kvelden/natta fortsatt?
Her må jeg alltid inn å gi smokken en gang før jeg legger meg... (i kveld ser det ut til å bli rabalder en stund...[&o])

JA [&o] Kan telle på under en hånd de nettene han har sovet uten å våken minst ett par ganger. I natt holdt han det gående fra 00-01, våkne ett par ganger etter det , for å så være lys våken kl 05.15. [&:]

Storebroren sov ikke en hel natt i strekk før han bikket 2 år, så håper på bedre tider etterhvert [:D]

De siste mnd har hun sovet natten gjennom uten en lyd, og det er så deilig!! Håper bare at det fortsetter sånn[:)]

Hun gjorde det, men etter at vi kutta til en soving om dagen, sover hun hele natta igjennom [:)]

Det er veldig opp og ned egentlig, i natt sov han hele natta[:D] Det var veldig godt for mamma og pappa [;)]

ja sover hele natten og har i grunn alltid gjort det

veldig opp og ned her å..noen kvelder vil hun ikke legge seg for sent,og noen ganger sovner hun i normal tid men står opp rundt 05-06...ååååå....veldig få normale netter her for tiden,kjenner det er slitsom..

JA det gjør han, sjelden han sover uten å våkne om natta. Men har vært syk og holdt det gående 1-4 t pr natt i det siste. så de 2 siste nettene har jeg kun vært inne 1-2 ganger og er sjeldeglad [:D]

Ja, han har igrunn aldri våkna noe særlig på kvelden eller natta, med unntak av et par ganger han har vært syk eller hatt mareritt. 

Noen ganger sover hun hele natten og andre ganger våkner hun. Men da trenger hun bare å bli strykt litt på, få smokken eller en noe i den duren.

Her våkner han 1-2 ganger på kvelden før vi legger oss. Må inn å gi litt vann/smokk og stryke litt så sovner han igjen. I tilegg er han ofte våken ett par ganger i løpet av natta også. Må gjøre det samme da, men ikke alltid like effektivt. Det mest effektive om natta er å ta han oppi til oss. Da sovner han...men ikke alltid så behagelig for oss da det kan være veldig slitsomt å ha han liggende "oppå" seg hele natta.
Storebror sov ikke ei natt før han bikket 2år, så kan se ut som det er arvelig!

Her våkner hun en gang mellom 23.30 og 02.00 enda[8|]

JAA! Flere gagner, hver natt. Tror det har skjedd èn gang at hun har sovet fra 7 til 7.

ja d e som regel noe. Enten mareritt eller forkjølelse..men av og til sover de fra 23 - 07[:)]

JA!

Back
Topp