Våkner alltid tidlig!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Før kunne jeg sove til 2, samme når jeg la meg natta før.. Men nå er jeg lysvåken i 8 tia! 1 tur på do om natta og 1 tur rundt 7,hall 8 og så er jeg våken etterpå.. Har jo fri og vil sove leeenge!
Er det sånn biologisk øvelse på tilværelsen med barn? :p hehe..

Før kunne jeg sove til 2, samme når jeg la meg natta før.. Men nå er jeg lysvåken i 8 tia! 1 tur på do om natta og 1 tur rundt 7,hall 8 og så er jeg våken etterpå.. Har jo fri og vil sove leeenge!

Samme her, hehe, virker som jeg uansett er innstilt på å stå opp senest 8:-p
Så jeg får uansett ikke sove lenge når det er min tur ( har barn fra før, så vi bytter på å stå opp) :-)

Grattis med 18 uker forresten :-))

Jaaaa! Dobesøk og våkner tidlig. Og er så ekstremt trøtt på kveldene. Sovner i 8 tiden hver kveld (hvis ikke før).

Gratulerer med 18 uker :)

Våkner også alltid i 8-9 tiden og da er det umulig å sove mer.. :/
Og gratulerer med 18 uker :)

Denne så jeg tilfeldig, men velger å svare i håp om at du føler deg bedre. Her ligger både jeg og mannen oppe fra 5-6 enda jentungen sjeldent er oppe før 7.. Og ja, tror det har med mor og far rollene å gjøre, sov myye lenger før :p

Jeg klarer heller ikke å sove like lenge som før. Men er jo også vandt med å stå opp kvart over 6 når jeg starter 8 på jobb da.

Åh, dere er heldige! Jeg har bare lyst til å sove, leeenge! Men med en ettåring som vil opp i 7-tiden blir det vanskelig :p

Det er nok kanskje det, tipper det blir noen år til du klarer å sove til etter kl 12 igjen ;-)

Tror nok at du holder på å stille deg inn på baby tid tenker jeg :-) Så må det jo være deilig å stå opp tidligere enn kl 2, fååår jo såååå mye mer ut av dagen :-)

Og gratulerer med 18 uker :-)

Ja noe må det være :p hehe..
Stå opp tidlig, hvile på dagen og tidlig i seng! Tidene forandrer seg gitt :p hehe.. Men men greit å bli vant med det ja :) litt koselig å og koke seg en kopp te og se på godmorgen Norge :)
Prøve å sove til 9 imorgen vertfall, lade opp til ny uke ;)

Jeg har til gode å bli A-menneske :P Er virkelig ingen morgenfugl, og skulle det snu, så hadde det kanskje ikke vært så dumt :P Så vidt jeg klarer å kreke meg opp om morran når vesla krever min tilstedeværelse :D

Back
Topp