Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei på deg...
Jeg er også våken, har stort sett vært våken hele natten, men nå skal jeg legge meg. Kjempekjedelig å ikke få sove. Er det ikke det ene så er det det andre. I går kveld og utover natten tror jeg at jeg var på do minst 20 ganger. Hver gang babyen beveget seg kom den borti blæren og da føles det som om jeg er kjempetissetrengt.
Tror nattesøvnen har forsvunnet for godt fra og med nå og neste 6 mnd.....!
Jada er da våken [:D]
Gubben bråka så forferdelig i dag atte han vekket både minsten og meg (noe som er totalt standard her i huset)
Så da ble det mating av minsten og la han igjen.. var fortsatt litt trøtt han [:)]
Gidder ikke å legge meg igjen jeg da men... da forsvinner dagen på en måte føler jeg [8|]
Ja jeg er våken Sander er ikke helt i form tror jeg,han har ialle fall nesten ikke såvet i natt[&o] å jeg har ikke såvet siden kl 13 i går,begynner å bli rimelig kjørt nå,er ganske fortvilt nå ja[:o]
Huff, ja, det er noe med det der.. jeg er også på do hundrevis av ganger i løpet av natta,også er det bare et par dråper som kommer hver gang...[:)]Men men, det er jo verdt det når man tenker på grunnen[:D]