Fru Lale Glad i forumet Februarbarna 2023 16 Nov 2014 #1 Jeg våkner mellom 4 og 5.30 hver natt for tissing, spising og drikking. Sovner ikke sånn ordentlig igjen etterpå. Så er jo super trøtt kl 21 Fler?
Jeg våkner mellom 4 og 5.30 hver natt for tissing, spising og drikking. Sovner ikke sånn ordentlig igjen etterpå. Så er jo super trøtt kl 21 Fler?
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 17 Nov 2014 #2 Har den siste uka våknet mellom samme tid selv, og får ikke sove i det hele tatt. Sovner på ettermiddagen et par timer, og så igjen rundt 21-22 tiden Føler meg absolutt ikke uthvilt heller Kanskje denne skulle ligget ute på forumet istedetfor dagbøker?
Har den siste uka våknet mellom samme tid selv, og får ikke sove i det hele tatt. Sovner på ettermiddagen et par timer, og så igjen rundt 21-22 tiden Føler meg absolutt ikke uthvilt heller Kanskje denne skulle ligget ute på forumet istedetfor dagbøker?