Våkne midt på natta?

Tone

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Jeg har våknet midt på natten hver natt den siste uka, og ikke fått sovne igjen på flere timer. :eek: Tidspunktet varierer fra kl 02-04.

Har ikke barn fra før, og heller ikke plaget med "vondter" som tilsier at jeg skal våkne. Før jeg ble gravid sov jeg alltid natten gjennom. I starten var jeg oppe for å tisse en gang i løpet av natten, men det har jo gitt seg nå.

Sovner vel ca 22 stort sett hver kveld, siden jeg er ekstra trøtt nå om kvelden. Er 17+3 i dag.

Andre som har det slik? Noen tips til å få sovne igjen etterpå? :rolleyes:
Blir tidlig på jobb i dag for min del :D
God morgen til dere andre morgenfugler ;)

Oi,det høres jo litt kjedelig ut... Ikke samme problem,men av og til problemer med innsovning på kvelden til tross for å være stuptrøtt... Ha en god dag på jobb :-)

Sliter med det samme. Utrolig slitsomt. Hadde det slik sist og. Ble sykemeldt da. Prøver å holde ut, men er veldig trøtt på jobb. Vet ikke hvorfor det er slik. Kanskje kroppen som forbereder oss på våkenetter:)

Sover mye dårligere her også :(
Men jeg ligger ikke lenge våken, jeg våkner heller flere ganger.

Går rundt som en zombie hele dagen :p

Om det skal fortsette lenge slik så må jeg vurdere en sykemelding så jeg får hentet meg inn en uke eller to :(

Tenkte det samme som deg lander, t kroppen øver seg på nattevåk!

Jeg har god erfaring med bvitaminer, spesielt solray B-stress, en kapsel om kvelden og roen aenker seg både over nattero og innsovning. Evt en banan kan gjøre underverker.

Jeg er også tett i nesa + at jeg må tisse sikkert 3 ganger i løpet av natta. Ikke alltid jeg får sove etter dobesøket.

Uff, det hørtes veldig slitsomt ut. Jeg er våken hver natt, men sovner heldigvis fort igjen. Som regel trenger jeg ikke å gå på do engang, er litt streng med meg selv med væskeinntak om kveldene for å slippe nattlige dobesøk så lenge jeg kan unngå det.

Får høre på Gizom og prøve b-vitamin, kanskje sover bedre da. Verdt forsøket!

Ellers må jeg si det var tidlig at kroppen skulle øve seg på våkenetter allerede! :eek:

Sykemelding er siste utvei for meg, så lenge jeg er frisk ellers. Skal prøve mye før det skjer.

God natt jenter, jeg er på "overtid" med legging. :)

Det virket med b-vitamin!
Evt var det placebo. I alle tilfeller har jeg sovet godt og uavbrutt i hele natt. :p
B-vit er vannløselig, så ingen fare for overdosering, selv om "alt med måte".

Johoo!! Gledelig å høre at det hjalp! Har slm sagt selv god erfaring med dette!

Jeg våkner også mye på natten. Må tisse for eksempel. Inatt har jeg våknet hver andre time av smerter i halsen. Passet bra siden jeg må drikke mye. Men da kom dobesøk også. Hi hi. Våknet på natten første graviditet også.

KJedelig at du ikke får sove igjen når du våkner :( Jeg må som regel opp og tisse to ganger hver natt, så våkner jeg et par ganger fordi jeg har snudd meg brått og bekkenet gjør vondt, eller av at jeg er tett i nesen. Føler det blir lite sammenhengende kvalitetssøvn, og går stort sett rundt og er trøtt hele tiden.

Back
Topp