Våkne barn

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hvor mye er deres ca våken på dagen?
Lillegutt på 3 uker er veldig mye våken.
Våkner mellom 6-7, og fra da til 11-12 tiden så tar han bare små dupper, før han tar en lang hvil rundt 11-12. Sover da i 2-3 timer også er det små dupper fram til 7-8 tiden. Da tar han kveld og sover i 4-5 timer før det er mat. Er ikke mye våken på natten, kun for å spise.

Synes han er litt mye våken til å være så liten. Storesøster sov nesten hele tiden de første ukene.
Nå skal det sies at han har hatt veldig vondt i magen, og grått veldig mye når han har vært våken.

Her er han 2 uker på mandag. Og han sover nesten hele døgnet..våken i rundt 15 min når han bæsjer og våkner litt når han får bleie og pupp. Vi klager ikke :) men syns det er stor stas når han er våken :)

Ikke så veldig mye egentlig. Våkner ordentlig når vi står opp på morgenen, da kan hun være våken i 2t timer. Så er det lang lur, så er hun våken 1-2t på ettermiddagen og kanskje 1 time på kvelden før det er natta. Smådupper innimellom de timene hun er våken kan forekomme. Hun er 2 uker i dag.

Hun har blitt mye mer våken siste par ukene. Er 5,5 uker nå. Er mye mer interessert i alt rundt seg når hun er våken å er ikke like lett å sovne da :-) har ikke telt antall timer men alt fra 30min - 3 timer våken mellom hver soving. Og kan være veldig våken en dag og sove mye dagen etter.

Back
Topp