Våkentid

Januarbaby2017

Glad i forumet
Hvor lenge er babyen deres våken før de er trøtte igjen? Hvor mange dupper i løpet av en dag? Når starter de dagen og når sovner de for natta?

Her styrer lille dagen selv. Kan være våken 30 min, time, 2-4 før hun sover igjen. Varierer fra dag til dag. Noen dager mye våken andre sover mer. Her sover hun fra 22-06 noen ganger sover hun på kvelden før legging.

Ryen her er 2 timer våkentid omtrent, og så en dupp. Pleier da å være to dupper på dagen, og de kan være alt fra 20 min til et par timer, men oftest kortere enn det da :p så drøyes han fra siste dupp mot legging mellom 19-20.

Står opp i 7-8 tiden.
Sover 40 minutters dupper på dagtid. Er våken 1-3 timer mellom hver (stort sett ca. 1,5 time våken). Dette styrer hun litt selv, legger henne når jeg merker hun er trøtt/sliten. Så 3-5 dupper i løpet av dagen.
Legger seg i 19-20 tiden. Sover til morgenen, men våkner opp for mat 1-3 ganger.
Straks 5 mnd

Her styrer lille dagen selv. Kan være våken 30 min, time, 2-4 før hun sover igjen. Varierer fra dag til dag. Noen dager mye våken andre sover mer. Her sover hun fra 22-06 noen ganger sover hun på kvelden før legging.
Samme her bortsett fra at mini gjerne sover fra 23-09.

Samme her bortsett fra at mini gjerne sover fra 23-09.
Så deilig med et par ekstra timer søvn da. Nå er storebror hos bestemor så vi har forsøkt å sove lengre. Kun klart 30 min lengre..

Står opp et sted mellom kl 7 og 9. Våkenperioder på 2-4 timer, legger han for en dupp når han er trøtt (har sluttet å følge klokka). Blir som regel bare 2 dupper i løpet av en dag, og de som regel bare 30-60 min lange. Legger seg 18:30 [emoji4] Blir ammet 1-2 ganger på natta.

Min har 1-3 dupper om dagen kan variere fra 10 min til 3 timer . På kvelden sovner rundt 19-22 tiden alt varierer hvordan hun sov på dagen .på natta kan spise hver 1 time eller 3 ganger .
Hun styrer selv her

Vår lille er våken 1,5-2 timer før han må sove. Sover da alt fra 40min til 2 timer. Legger seg i 18-19 tiden, men tror det er litt tidlig da han har begynt å våkne 05-05:30 om mårran [emoji43][emoji43] men kan ikke drøye heller, da blir han overtrøtt og vanskelig. Kanskje jeg må prøve å legge inn en ekstra dupp på kvelden..

Back
Topp