Våkentid!

Luckyus

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Hvor mye er babyene deres våken om dagen, og hvor lenge orker di å være om gangen?

Nå har vi ei ekstrem sosial jente her... Stort sett er hun våken en time, kanskje halvannen så sover hun igjen. Da sover hun i ca 2-4 timer. Men når ettermiddagen kommer kan hun plutselig være våken i over 3 timer. Men da er hun overtrøtt og så vanskelig å få til å sove.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vår lille frøken kan også ha økter hvor hun er våken over 3 timer.. Hun sover ganske korte lurer, før hun er sulten igjen. Så her føler jeg at hun er mere våken og på puppen, enn hun sover;-)

Hun sover mye på dagen, men har lange våken-økter på kvelden . Alt fra 2-3 timer.

Her er hun våken kun for å få mat, så vokner og skriker til hun får pupp i munnen, er våken litt med puppen før hun sovner igjen, så er ikke mye sosial tid vi får ilag pga skriking av magevondt, pupp og soving

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her varierer det veldig. Det har hendt at han har sovet 4 timer i strekk, men det er oftere 0,5 til 2 timer. Han er ganske mye våken om dagen, men sover godt om natta!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Har begynt å bli mye våken på dagtid. Noen ganger opptil 4 timer, med bare noen bittesmå dupper i fanget mitt. Og så sover han masse rundt middagstider.

Back
Topp