Våkennetter

Sweetheart85

Elsker forumet
... har dere hatt noe av det?
Jeg forstår fortsatt ikke hvor heldige vi er og lurer nesten på når trenden her skal forsvinne..[:-] Vi har en  snart 6 uker gammel sønn som sover fra kl 10 på kvelden til kl 5/6 på morraen for så å sove videre til 9/10. Fantastisk[8D] Hatt bare én urolig natt foreløpig.

åh det hørtes deilig ut!!! her begynner kampen i 22 tiden og er heldig om han sover til 01 tiden... han har hatt perioder hvor vi har fått lagt han i 23 tiden, men det blir lenge og lengre mellom hver gang...

har ikke direkte våkenetter,men er oppe minst hver tredje time her.. slitsomt nok synes jeg! så du er utrolig heldig!!!! :)ammer du?

Våkennetter er noe vi er vant med her i hus...
Var en periode (ett par uker), hvor det var veldig bra, hvor hun kun våknet hver 3. time for mat...
Men nå har vi holdt på i en uke med amming og kos hver time, og en våkenperiode på 3-4 timer midt på natten...

Men jeg klager ikke. Nå har oseopaten fikset hodeskjevheten, og den stive nakken hennes, i tillegg til at kolliken har minsket[:D]
Så noen våkennetter overlever jeg[8D]

Får bare se på posene og lillafargen rundt øynene mine (av lite/ingen søvn), som skjønhetsmerker fra min nydelige datter[8D][:D]

ORIGINAL: ElisabethRB

Våkennetter er noe vi er vant med her i hus...
Var en periode (ett par uker), hvor det var veldig bra, hvor hun kun våknet hver 3. time for mat...
Men nå har vi holdt på i en uke med amming og kos hver time, og en våkenperiode på 3-4 timer midt på natten...

Men jeg klager ikke. Nå har oseopaten fikset hodeskjevheten, og den stive nakken hennes, i tillegg til at kolliken har minsket[:D]
Så noen våkennetter overlever jeg[8D]

Får bare se på posene og lillafargen rundt øynene mine (av lite/ingen søvn), som skjønhetsmerker fra min nydelige datter[8D][:D]

hehe.. liker tankegangen din..!

Back
Topp