Våken

Bollibompa

Betatt av forumet
Novemberlykke 2018
Så ligger jeg her våken da... Våkna kl. 04. Må jo tisse litt på natta da. [emoji849] Egentlig dumt å ta frem mobilen men nå har jeg vridd meg en time. Er egentlig trøtt men får ikke sove. Har egentlig ikke noe bra søvn fra før, men etter jeg ble gravid har den blitt helt koko. Jeg legger meg dog ganske så tidlig for er kaputt på kvelden. Vet det er flere av dere som sliter. Måtte bare klage litt. [emoji6]

Det er så dritt! Må du flere enn 1 gang på do i løpet av natta? Håper du får til å sove litt mer snart, er ikke noe særlig å få dagen ødelagt også[emoji51]
Jeg er på jobb, fikk meg 2 timer søvn i natt...kan nok skylde d meste på 1,5 åringen som holdt ramaskrik fra kl.01 til jeg måtte opp kl.04[emoji42]

Min søvn er også helt på bærtur! Våknet flere ganger i natt og tar veldig lang tid før jeg får sove igjen. Bare en gang måtte jeg på do heldigvis.
Men i dag syntes jeg skikkelig synd i meg selv. Har ikke lyst å gå på jobb i det hele tatt.

Det er så dritt! Må du flere enn 1 gang på do i løpet av natta? Håper du får til å sove litt mer snart, er ikke noe særlig å få dagen ødelagt også[emoji51]
Jeg er på jobb, fikk meg 2 timer søvn i natt...kan nok skylde d meste på 1,5 åringen som holdt ramaskrik fra kl.01 til jeg måtte opp kl.04[emoji42]

Herregud! Når jeg leser dette så skal jeg ikke klage så mye lengre[emoji33]

Jeg føler med deg! Jeg sovna 16-17 i går, og la meg for natta kl.20.50. Fordi jeg var utslitt etter jobb og vet jeg ikke får sove på natta. Vrir meg frem og tilbake 800 ganger. Ikke opplevd i tidligere svangerskap. Slitsomt når man jobber 100%, har to barn og er i første trimester med sult og kvalme. Det hjelper nok snart :)

Sover dårlig selv også. Sovnet ikke før 02.30 og våkner mange ganger etter jeg har klart å sovne[emoji25]. Sto opp kl 7. Drømmer mye rart, litt sånn mareritt-ekle drømmer...

Etter jeg har lagt meg og fremdeles ikke har sovnet må jeg liksom bare stå opp og tisse en siste gang, men etter det er jeg som regel bare oppe en gang pr natt som det er nå.
Jeg står opp kl. 7 med skolebarn, men heldigvis har jeg fri i dag så skal egentlig ikke klage altså. Har mulighet til å sove. Jeg bare føler meg så ekstremt irritabel i dag. Koker innvendig. [emoji35] Og så tror jeg bekkenet har begynt å krangle.
Er så deilig å blåse ut her for ikke akkurat mange å dele dette med.
Usj, din natt høres helt j-lig ut. [emoji33] Håper neste natt blir bedre. [emoji179]

Sover dårlig selv også. Sovnet ikke før 02.30 og våkner mange ganger etter jeg har klart å sovne[emoji25]. Sto opp kl 7. Drømmer mye rart, litt sånn mareritt-ekle drømmer...

Ja mine drømmer er også slik!! Ene gangen jeg våknet, våknet jeg av at jeg slo hardt i sengegavelen. Slo selvfølgelig en slem person i drømmen.. [emoji28]

Eller så forsøker jeg å sove 2230-06 (når klokken ringer) spørs om ikke jeg må endre på det. Kan jo begynne litt senere på jobb, men da må jeg jo bli lengre også når jeg uansett er skutt på ettermiddagen...

jeg er fra før oppe 2-3 ganger for amming, nå må jeg tisse hele tiden og hormonene gjør at jeg ligger våken og tenker mye mer, ser for meg å ikke få sove skikkelig på i alle fall to og et halvt år til nå da

Herregud! Når jeg leser dette så skal jeg ikke klage så mye lengre[emoji33]
Heldigvis ikke sånn til vanlig[emoji28] Han bruker nemlig å sove hele natten gjennom, men av og til kommer det slike «tulltak» og det er litt kjipt når det skjer på tidligvakt[emoji85]

Etter jeg har lagt meg og fremdeles ikke har sovnet må jeg liksom bare stå opp og tisse en siste gang, men etter det er jeg som regel bare oppe en gang pr natt som det er nå.
Jeg står opp kl. 7 med skolebarn, men heldigvis har jeg fri i dag så skal egentlig ikke klage altså. Har mulighet til å sove. Jeg bare føler meg så ekstremt irritabel i dag. Koker innvendig. [emoji35] Og så tror jeg bekkenet har begynt å krangle.
Er så deilig å blåse ut her for ikke akkurat mange å dele dette med.
Usj, din natt høres helt j-lig ut. [emoji33] Håper neste natt blir bedre. [emoji179]

Forum er gull[emoji5][emoji1305] Vi er alle her for å dele egne erfaringer og høre andres, veldig greit å ha noen å snakke med i samme situasjon[emoji1319]
Tror nok lunta mi også blir litt ekstra kort i dag, men skal absolutt få meg noen timer på øyet etter jobb før bhg.henting og middag[emoji42] Siden jeg må opp kl.04 i morgen også blir d gjesterommet på’a mor hvis det blir noe tull til kvelden[emoji12]

Ja mine drømmer er også slik!! Ene gangen jeg våknet, våknet jeg av at jeg slo hardt i sengegavelen. Slo selvfølgelig en slem person i drømmen.. [emoji28]

Eller så forsøker jeg å sove 2230-06 (når klokken ringer) spørs om ikke jeg må endre på det. Kan jo begynne litt senere på jobb, men da må jeg jo bli lengre også når jeg uansett er skutt på ettermiddagen...
Helt rart hvor virkelig drømmene føles[emoji32] [emoji23] Våknet med heftig hjertebank!!! Drømte sønnen min hadde lagt ipaden på hovedveien nedenfor huset vårt og jeg fant han ikke- full panikk[emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji33] [emoji54] [emoji54] [emoji54] Skikkelig ekkelt!

Jeg har slitt med søvnen i mange år, da jeg har vanskelig for å sovne, men nå har jeg heldigvis ikke så store problemer med det,men våkner mange ganger pr natt og har mareritt. Nå er det til dels verre for dere som skal opp på jobb neste dag,jeg er hjemmeværende, så blir jo litt annerledes for min del!

Jeg føler jeg sover bedre nå enn jeg gorde tidligere... er oppe 2 ganger ca for å tisse men sovner ganske kjapt igjen etterpå.. men våkner opp kjempetrøtt...legger meg tidlig så jeg skjønner ikke helt det...får liksom 8-10 timer søvn.. haha

Back
Topp