Våken? :)

Fompen

Glad i forumet
Noen som er oppe? ;) Jeg får ikke sove, snur og snur meg, verker i hofter, rompe og lår :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

hei på deg;) Nå har jeg vridd meg siden 23.30, så nå gikk jeg omsider ut på sofan...fyy faaan:P Jeg vil sove!!!!

Off, håper dere har fått sove litt etterpå! I natt har jeg sovet utrolig bra, kan ikke huske sist jeg sov så tungt.. Har hatt mine timer på sofaen i det siste (høygravid-tiden) da, så er ikke ukjent med vonde hofter, halsbrann, pusteproblemer og andre sovevansker pga stor mage da ;)

Sovet utrolig i natt pga maserier(?). Ble så superexcited av den første (tenkte at NUH skjer det noe!! ;) ), at jeg ikke klarte å sovne igjen selv om det gav seg.....

Jeg står aldri opp når jeg ikke får sove. Jeg leser heller litt i en bok, funker gull for meg :)

Jeg fikk nå sove etterhvert... men tok si tid :O er så utrolig kjedelig og ikke få sove, men slik er det vel disse tider ;)

hei på deg;) Nå har jeg vridd meg siden 23.30, så nå gikk jeg omsider ut på sofan...fyy faaan:P Jeg vil sove!!!!
Fikk sove etterhvert du og eller? :) Kjedelig dette, men men ;)

Uff, verket skikkelig i hoftene i natt og siden hun ligger i sete er det ufattelig vondt å snu seg. Var bedre forrrige gang da han lå mer midt på, nå er jo ryggen hennes stukket ut på venstre side og beina ut mot høyre... skikkelig vondt å ligge på siden også:) SÅ nå er det bare 7 dager igjen, det skal jeg takle :)

Har ligget å vridd meg stort sett hele natten, jeg også, men ikke søren om jeg fikk sove frempå... Jeg blir PANG(!) skrubbsulten mellom 06 og 07 en gang og da må jeg bare stå opp! Legger meg nok nedpå igjen om ikke lenge, har blitt en fast rutine :P

Lå våken nesten hele natta selv, kynnere og en snorkende mann.. ble sofaen på han kl fire i natt :p ligger på sofaen og prøver slappe av litt nå, men knyter seg sånn i magen, type menssmerter. Flere som sliter med menssmerter og masse kynnere, flere i timen? :/

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Lå våken nesten hele natta selv, kynnere og en snorkende mann.. ble sofaen på han kl fire i natt :p ligger på sofaen og prøver slappe av litt nå, men knyter seg sånn i magen, type menssmerter. Flere som sliter med menssmerter og masse kynnere, flere i timen? :/

Er nok bare modningen :) Har masse kynnere og "menssmerter" selv :)

Vært myyye våken i natt jeg også :/ Finner ingen god stilling å sove i! Ligger jeg på sidene, spesielt på høyre, får jeg så sykt vondt i underlivet. Ligger jeg på rygg får jeg ikke puste :p ikke lett dette!

vrir meg natta lang jeg og... sovner på morgenkvisten rett før mine fine morgenfugler våkner :p

Hehe nei skal ikke være lett gitt ;) prøver å sove så mye jeg kan ellers og å slappe av så man blir klar til fødsel :) har ingen barn enda, så da går det ann ;)

Jeg sovner greit en del netter, men våkner maaaange ganger i løpet av de nettene og er våken en god stund hver gang, slitsomt og blir lange netter.
de resterende nettene sover jeg ganske godt når jeg sovner, men da ligger jeg våken halve natta og mer enn det før jeg sovner...

sa til sambo i går at nå gleder jeg meg voldsomt til det blir godt å ligge igjen, for nå finner jeg ikke en eneste god stilling å ligge i. vondt overalt, vondt å røre på seg osv...

Fikk sove etterhvert du og eller? :) Kjedelig dette, men men ;)

Siste gang jeg tittet på klokken var den 04.05:eek:Deretter sov jeg til 09.00 når klokken til mannen ringte:) Prøvde å sove litt frempå etter dette, men uten særlig hell:confused:

Lille meg(øøh) som har vært vant til å sove godt vettu:pNå har flisa snudd tydeligvis...sorry meg, men jeg trodde han drev å borra seg ut i natt....haha...så sykt med stikking nedentil:oops: Noe jeg forøvrig har enda her jeg sitter i godstolen!;)

Er nok bare modningen :) Har masse kynnere og "menssmerter" selv :)
Ja det er noe skikkelig herk! :p merket ingenting til det sist jeg bar gravid, men nå derimot..håper det har en viss effekt iallfall ;)

sniker fra april 14. Har ikke sovet mer en 9 timer på 4 døgn og kjenner jeg er helt desperaaaaat! Er ikke mer en rundt 13 uker på vei heller.. bah.. orker ikke å ha det slik frem til fødsel :p

Back
Topp