Våken?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Maen snorke.. eg får ikkje sove! :p

vente ei tulle 20 Juli ♡

Våken :( Vanskelig å sove for tiden

Eg sov veldig godt natt t i dag, men no har eg vondt både her og der.. :p pluss eg tror eg har spist noe eg ikkje har tålt:oops:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Prøv å vipp han over på siden... Snorker han like mye da?

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Kjedelig å være våken med snorking rett ved siden av. Prøv å dytte han over på sengen, om du klarer. Håper iallfall du får sove igjen. :)

Selv våknet jeg med vondt i siden (se egen tråd). Så måtte stå opp og bevege meg litt. Satt på en klesvask. Og nå er jeg kvalm og sulten, så skal ta meg litt mat. ;)

Snorkingen hans plage ikkje meg! ;) var ikkje ment som klaging, hellet et påpek om at han sover ;)
Har sovet ca en time no.. :P
Måtte ha dopause!! :P

vente ei tulle 20 Juli ♡

Dopause må man ha! :p
Jeg har nå hatt tre dobesøk, satt på klesvask, og tatt meg mat og drikke. Nå skal jeg prøve å sove litt igjen. :)
Den lille er våken i magen, men koselig å sovne til bevegelser. Forstår godt at de små liker å bli bysset i søvn. ;)

Vært våken 2,5 time nå og gadd ikke ligge lengre i senga. Får vel sove litt senere, en eller annen gang...

Jeg ga opp klokka 5 ca.
Mannen min og snorka som en villmann i natt og sov sååååååååå tungt så uansett hvor mye jeg sparka og dyttet på han hjalp det ikke! Jeg er forkjøla og snørrete og er det ikke hosten så er det blæren eller ryggen som skriker...

Trodde nesten riene skulle begynne i natt da jeg hadde et par skikkelige tak i ryggen som stramma rundt hele midjen min i tillegg til nedpress.. Dabbet jo av da men...

No har eg nett våkna :P vært ørten ganga på do då..
Men ellers har eg sovet godt :)
Eg trodde virkelig kynnerne mine holdt på å ta seg opp te rier,
Men det dabba av igjen det og...
Skuffa!!! :P

Vente ei tulle 20 juli <3

Back
Topp