Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
kor lenge e ungen dokkers våken imellom hver gang di sov?
Her kan ho vær våken mellom 1 og 4 tima før ho sovna igjen.. vært sånn helt sia ho ble født..
på natta søvna ho hldigvis me en gang ho har spist sæ ferdi.. så ska ikke klag..
ikke så lenge på dag tid,men fra 12-4på natta som regel..og da er det skriking om ikke han får være ved siden av meg eller oppå,så jeg sitter for det meste på loftsstua i en stol med han oppå brystet,legger jeg han fra meg,er det skriking med en gang.sovner med puppen au,så det er litt trasig.der får han aldri spist seg skikkelig mett.så nå har mi begynt å gi morsmelk erstatning på kvelden(anbefalt av helsesøster faktisk) før mi legger oss og flaske med morsmelk på natta.også ammer jeg han hele dagen.[8D]
Her er det også noe forskjellig fra dag til dag, men som regel er han veldig mye våken om dagen. Trodde de sov nesten hele tiden når de var så små som 16 dager.
Hauk sover stort sett, han! [:D] (Bank i bordet...) Han har et par timer på formiddagen hvor han er lys våken, og kanskje en time eller to på kvelden, men ellers sover han mye... [:)] Han er jo bare 16 dager, så det kan jo fremdeles forandre seg, men foreløpig går det veldig bra!