Våken Våken

90

Elsker forumet
God morgen[:D]
Hva gjør dere?

Ligger i senga ennå jeg, hatt en skikkelig møkka natt, alle stillinger er umulige å sove i, så lite søvn her i gården, men kanskje like greit å venne seg til det, kan jo være vi får ett lite nattdyr[;)]

Sola skinner, bikkja snorker å katta har tatt turen ut, mannfolke har man sendt på jobb[;)]
Nå må jeg bare finne på no smart å gjøre, skal bli spennende å se hvordan det går[8D]

Ha en flott dag jenter[:D]

Kjenner meg igjen i det at ingen stillinger er gode å sove i.. Problemet er at jeg sovner, og dermed blir liggende litt for lenge i hver stilling, så er sinnsykt vondt når jeg våkner [:(] Og er ikke noen god søvn jeg får heller. Kortere powernaps i løpet av dagen redder meg. Like greit å bli vant med det nå, så jeg kan sove når småen sover.

Men, siden jeg ikke skal på jobb hverken idag eller resten av uken, så var det digg å kunne våkne av seg selv, lage frokost og bruke så lang tid jeg vil på å spise og surfe på bv[:)] Så kan jeg heller legge meg igjen om en stund, så jeg er uthvilt til å gå på kafé med andre kulemager senere idag [:D]

Ønsker deg en riktig god dag, håper du finner på noe smart [:D]

God morgon! Idag är lillegutt hemma med feber igen så ska göra mitt bästa för att orka underhålla han idag. Blir inte så mycket sömn om natten med ett sjukt barn i huset.

Men det är sol ute så det är härligt!! Ha en fin dag!

Ligger i senga her. våknet tidligere i dag at pusen prøvde å grave seg inn vinduet. Og mjauer som en gal. Han er jo så søt også! Trekker gardina å der står han døds glad for at jeg kom [8D]

Natten i dag har vært helt grei. Drømte at kjæresten min kjøpte 2 helsetepper til baby og jeg ble DØDS glad.
Kunne ønske den var sann [8D]

ORIGINAL: Vugge

Sitter og irriterer meg over naboen som fant det for godt å begynne å spille TREKKSPILL klokka halv 8 til morgen i dag!! [:@][:'(]
Så nå sitter jeg og lurer på om jeg skal ta en tur på stranda før jeg og mamma drar på Ikea etterpå.. Hmm...[8|][:D] 
Uansett, HA EN GOD DAG DA JENTER!! :)

hehe, ikke meningen å le. Men trekkspill kl halv 8 på morningen [8D]

Back
Topp