Våken under ks..

Kraaka

Gift med forumet
Hvordan opplevde dere det?
Tatt ks før, men det var i full narkose pga mislykket spinal...Skal under kniven på mandag.. Gruer meg litt til å ligge våken.. DERSOM de klarer å stikke denne gangen!

jeg var våken under hastesnitt. var bare overlykkelig over at det endelig skjedde noe etter 3 dager på sykhuset med rier og styr, jeg var så utslitt at jeg tenkte ikke noe over at dem skjærte i meg eller noe.

ikke var det ekkelt når dem tok ut ungen, merka ikke det. var litt ekkelt å høre fostervannet splatte i gulvet, men verdens vakreste lille skrikelyd kom rett etterpå så det var fort glemt [:D]

Jeg var også våken. Kjempe flott opplevelse[:)]

Det var en veldig fin opplevelse faktisk, tross at jeg slet med en del blodtrykksfall, mem personale var sååå rolige og hyggelig, jeg fikk endelig oppleve en fin fødsel[;)]

Godt å høre at dere har positive opplevelser da... Har også lest mye rart. Redd for å få panikk, men har jo vært igjennom halve prosessen før... Er bare tanken på lydene... snakkingen OVER hodet mitt.. og SKULLE jeg kjenne noe.. så kan jeg jo si ifra.. men er jo rart med disse tankene da..
Men helt klart.. gleder meg til å få pjokken til meg! c'',)

ORIGINAL: LilleBølla

Jeg var også våken. Kjempe flott opplevelse[:)]

sigenerer denne!! ;)

Min fødselshistorie (planlagt KS) ligger her:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15891218

[:D]

Back
Topp